| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Het is weer bijna zo ver, de (meestal) grappigste dag van het jaar ! !! 1 APRIL !! Ik weet niet hoe het niveau bij jullie is, maar mijn grapjes gaan meestal verder dan "Uy, je veter zit los" Post hier daarom je leukste 1 April grappen die je in het vooruitzicht hebt ![]() Mijn grap voor dit jaar: Ik ga op 1 April koken voor m'n ouders, en dan vragen ofdat ze zin hebben in champignon-soep. Mijn idee was dan om bij die soep een paar paddo's te gooien en ze lekker mee te koken :P Ik wil die uitwerking echt op video hebben ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Probeer iig wat origineels te bedenken, sommige grappen zoals die van je veters waren in 1800 al oud .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Bij een maat van me heeft de ma van hem, pas geleden een paddoreep gevonden. (chocoladereep met paddo's erin ) Daar had ze toen een beetje van op. Hele dag aan het trippen geweest Dus pas maar op...
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| 1 April trapt toch niemand meer in... Ik was vandaag al begonnen bij m'n collegas. Zout in de koffie, Toeters van hun scooters/autos vastgezet enz Het kind in je komt dan flink boven :P Jamba > bedankt voor de tip ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Nu.nl wilt ook een grap uithalen, maar deze vind ik wel erg doorzichtig: linkje
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Zou ik niet doen raptor... Paddo's moet je bewust doen, en je moet je er op voorbereiden. Als je dat niet doet is de kans op een slechte trip veel groter, en dat wil je je ouders echt niet aandoen en dat vergeven ze je ook nooit meer. Wat je beter kunt doen is een spacecake of spacepannekoeken bakken, daar zijn de risico's veel kleiner bij.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Een mobieltje "haalt" het soms maar net tot de volgende zendmast, laat staan naar een satteliet ... Maar dan moet je evengoed die malloten zien die dan wel met hun gsm een half uur lang in de lucht wijzen :P | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik weet nog dat er vorig jaar door de crew van Casejunkies een grap hier werd uitgehaald. Ze zeiden dat ze in het programaa 10 voor taal kwamen (PO, Redox, uzuri) en het moesten opnemen tegen de mensen van madshrimps.be. Een paar hadden het al door maar er trapte er nog veel mensen in ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vond de grap die Tweakers vorig jaar (of alweer 2 jaar geleden?) heeft uitgehaald erg sterk: Content Advertising, een vorm reclame waarbij sponsors een woord kunnen kopen en daar wordt dan een hyperlink van gemaakt die naar hun website verwijst. Voor goed betalende klanten konden woorden zelfs door afbeeldingen vervangen worden. Hier zijn ontzettend veel mensen boos om geworden. Het systeem heeft zelfs een aantal dagen gedraaid :P Omdat ze al een maand van tevoren met de aankondiging kwamen, had vrijwel niemand het door.. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 08:51 |