| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Het is gvd weer een fijne week. Vrijdag begonnen met me wc setup te installeren. vrijdag: het begon al lekker toen ik alle koeler wou verwijderen. Wil je je boxed koeler eraf halen ruk je meteen je hele processor mee :/ Dan wil ook je x800 koeler er niet af maargoed na een hoop gekloot alles er toch afgekregen. Vervolgens kon ik alle slangen nog 3x loshalen omdat ze te lang waren en me sidepanel er niet meer opkon. zaterdag: Moest werken dus kon niks doen. Zondag: Het begon lekker. Alles mooi in me pc gekregen dus ik denk volgieten die hap. Nou mooi dat ik die slangen dus zo had aangesloten dat die pomp nevernooit de lucht eruit kon krijgen. Enige optie was dus alles anders aan te sluiten. Maandag: Alle winkels waren dicht dus maar weer een dagje rust genomen. Dinsdag (vandaag): Nou dit was toch wel het dieptepunt. Ik de hele zooi verandert en alles liep goed vol en het werkte nog ook. Temps waren ook redelijk (3500+ 37graden idle, 42 stressed, x800xt-pe 35 idle 40 stressed). Pc stond dus al lekker een paar uur te draaien en ik helemaal blij dat ik weer mijn eigen pc had. Tot 2 uur geleden. Ik liep na het eten naar mijn pc en die was vastgeslagen. Vreemd dacht ik maargoed ik reset dat ding en hij kan mijn hdd opeens niet meer vinden. Ik denk wtf is dat nou weer dan? Ik kijk eens goed in mijn case zie ik dat me res een heel klein beetje lekt ergens achteraan. Ik zet dat ding meteen uit en ruk me ide kabel eruit, helemaal zeiknat natuurlijk. Pc meteen naar beneden gesleept en voor zover het lukte de slangen leeg laten lopen om veder lekken te voorkomen. Nou het gaat dus allemaal erg lekker morgen weer alles losmaken en res opnieuw kitten = pc weer 2 dagen kwijt. Hdd waarscheinlijk ook naar de klote al hoop ik dat niet omdat er nogal wat ''onvervangbare'' data opstond.Kortom: het zit allemaal weer lekker tegen. Voortaan toch maar weer voor air koeling denk is toch een stuk minder gekloot al is dat natuurlijk wel een makkelijke manier. To be continued...
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik ken het wel een beetje, geduld is dan een schone zaak... Suc6 ermee.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb alles natuurlijk wel droog getest. Toen was er helemaal niks aan de hand. Voordat ik alles heb ingebouwd had ik die aansluitingen alleen nog dichtgekit voor de zekerheid. Ik denk dat het daarom is gaan lekken...
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Altijd buiten je pc testen. Zo kan je de lekken vinden en fixen Dit is les 1 in waterkoeling ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Mijn hdd is toch doodgegaan denk ik :s Hij zit nu in me andere pc en hij draait wel maar windows vind hem niet. Daar gaat weer 100 euro voor een nieuwe hdd...
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Btw, t_o_c: ik heb hier een worddocje genaamd: 200 ways to revive a harddrive, daarin staan een flink aantal tips om je data te redden. 480KB, mailen oid ? | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Check je PM ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoeveel uur per week zit jij achter je pc? | the widow maker | Area 1337 | 36 | 11-08-2003 15:04 |
| Een T-bred?? Welke week? | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 25 | 6-06-2003 17:21 |