| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Geloof het of niet maar in de guide van mir4dor stond dat je erop moest slaan. Dus ik een paar meppen op me hdd gegeven, in me andere pc gestopt en voila hij werkt Geen idee hoelang die het volhoud (hopelijk nog een jaartje ofz maar ben nu iig alles aan het kopieren dus ik heb iig me data terug.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Pfjoei, en ik was nog wel bang dat ik een MODder figuur zou slaan met dat bestandje :P Ik ben blij dat het gelukt is man ! Staan best wel vage tips in: weekje in de vriezer, ff 24Volt erop en d'r op slaan idd raar allemaal maar soms schijnt 't te werken ... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Check Google . Eerste link die je tegekomt is 'm, en dan kijk je bij post 1022 van die site(beetje scrollen ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| De 3e aanvraag is een feit :P Best lollig ook om te lezen... http://members.chello.nl/ahoek/200ways.rtf |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Nou ik denk dat mijn hdd toch de geest heeft gegeven. Had er eigelijk al rekening mee gehouden dat het nooit lang goed kon gaan maar na nog 2 dagen dienst word mijn hdd in geen enkele pc meer herkend. Ik dacht eerst nog ff dat me mobo ook omzeep was omdat me bios alleen een blauw scherm met paarse letters was maar dat is weer weg gelukkig.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoeveel uur per week zit jij achter je pc? | the widow maker | Area 1337 | 36 | 11-08-2003 16:04 |
| Een T-bred?? Welke week? | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 25 | 6-06-2003 18:21 |