| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb net mijn oude clan verlaten, en start een nieuwe BFV clan. Wie er mee wil doen, wees uitgenodigd, en voeg me even toe in je MSN lijst.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Jaaaah leuk... Het gaat dus over een clan opzetten en dat is ook wel alles wat je zegt erover. Misschien leuk om te vertellen waar BFV voor staat, welk spel, enz..
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Citaat:
wat is een BFV clan? als het leuk is wil ik er ook wel in :P ![]()
__________________ Heey iedereen | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Battlefield Vietnam. Iig, ik ga een nieuwe starten, waar ik zelf de leider wordt. Je krijgt dan als je serieus en een van de eerste bent een soort onderofficier status wat gewoon clanleader inhoud, maar ik hou de oppermacht laat maar zeggen. Ben net uit die andere clan weg gegaan omdat ik daar een serieuze clan van wilde maken maarde andere twee leaders niet. Daarom wordt ik nu zelf de admin en de eerste 3 aanmeldingen onderofficier.
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Citaat:
greetz erik
__________________ Heey iedereen | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Het is ook heel anders in een clan als alleen. Dan loop je maar een beetje rond te huppelen tegen allemaal onbekenden maar in een clan speel je met je maten, das veel leuker. (Ervaring mee dus )
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Whaha speel dat hele spel niet.. Omdat hem vrij K*t vind en heb hem niet origineel. Heb wel BF1 origineel.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Er wordt een dedicated server gekocht onderhand, en de prijs is 12 euro per drie maanden per man. Hoe meer man ik heb, hoe betere server ik kan kopen. Voor de rest is nog niet echt veel bekend, behalve dat ik nu bezig ben een site te maken ala mijn vorige clan, .www.fnkclan.nl. Dit zal ongeveer 2 weken duren. Hoe meer mensen hoe betere server en dus hoe meer vreugd, dus vraag ook familie en vrienden om te joinen. (Ze moeten geen noob zijn :P)
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik speel het spel wel graag, vooral in teamverband, daarom wil ik nu net ook een clan. Of ik er kosten bij wil nemen moet ik nog zien... Voeg me ff toe, want ik kan jouw ni toevoegen (geen net adres). Btw, ik vlieg graag of doe graag transport.
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Waarom zo moeilijk doen met een server, je kan toch ook zelf een gratis server aanmaken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Volgens mij kost dat ook geld, plus dat staat in america te ratelen, wat mij en ping van 140 ofzo oplevert Enne, n34x je staat toegevoegd.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik denk niet dat je er een erg stabiele clan aan overhoudt als je jan en alleman aan gaat nemen als "Onderofficier". Ik kan je nu al vertellen dat die lui binnen 2 weken niks meer van zich laten horen.
__________________ Dus... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je gelijk met kosten begint voor nieuwe aanmeldingen, dan denk ik niet dat je snel een clan opgezet krijgt.. beter kan je eerst met wat mensen spelen op public servers, of je zet zelf een thuisserver op. Pas als je een stabiele groep hebt (het zal je flink tegenvallen om dat voor elkaar te krijgen) zou ik gaan kijken naar het huren van een private server. Het kopen en co-locaten van een eigen server daar zou ik sowieso mee wachten, als je clan geen succes wordt zit je met een dure server waar je niks mee doet..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Mja, wij hebben het ook anders gedaan, onze huidige "leader" speelde gewoon met zijn Nick, en meer mensen begonnen met een zelfde tag te spelen, zodoende zijn wij nu ruim 2,5 jaar oud, en als "community" begonnen. We hebben een eigen CS 1.6 servert website ventrilo server dankzijn sponsoring van Tweakdsl. En ik ben het er inderdaad mee eens dat je eerst wat hechter moet zijn alvorens kosten te gaan berekenen, wij hebben ook een screening van 2-3 weken alvorens je mag joinen (wat dan 1 euro kost :P ) wat het vorodeel daarvan is dat je (ik) kan beoordelen hoe iemand in de groep ligt en niet zich teveel gedraagt als pr0-gamer, want de meeste van ons kunnen wel een behoorlijk hoog potje spelen, maar spelen liever met phun. http://www.lethalnijntjes.com/informatie.htm layout is fucked, maar normaal wel goed ![]() #nijntje @ quakenet, forum staat (afaik) onder snuffel
__________________ Plz Perform and Idle #NijNtje @ Quakenet |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik doe het nu zo: Mensen die willen joinen, kiezen of ze betalend membe willen worden of niet. Betalende members betalen pas wanneer er genoeg man is om een server te huren.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CS clan logo op case | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 18-08-2004 22:17 |
| CaseJunkies clan | $pA$tiC | Area 1337 | 57 | 16-07-2004 16:06 |
| [CJ]-clan | Ice T | Area 1337 | 223 | 18-04-2004 18:52 |
| Welke game en welke clan? | Kagar | Area 1337 | 41 | 25-04-2003 21:06 |