| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Emmen
| *klik **klik *Hebben jullie hier ook last van? Ik bedoel: - Kamer vol zooi - Dat er alleen nog maar een loop-pad is naar je bed/stoel toe :P - Over open computerkasten - De helft wat er ligt niet eens van jezelf is :P - De bureau's gewoon helemaal vol liggen dat het toetsenbord lastig terug te vinden is... - Kortom ik zie de bomen door het bos niet meer :P Ik probeer vanalles... opruimen, helpt een dag of 2, niet opruimen dan denken dat ik er niets meer neerleg... helpt dus ook niet, want de berg wordt alleen maar groter :P Ben ik de enige of zijn er nog meer kamers zoals dit? (foto's zijn wel lache ) |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Eerst maar ff een plattegrondje, bijna op ware grootte want mn kamer is maar klein... ![]() Kijkje op het custom-made bureau, ooit eens samen met mn zwager speciaal naar mijn eisen vervaardigd... 1.10 diep, met een plank van 50 cm erboven voor de beeldschermen... ![]() Mn werkplekkie dus: ![]() Irritante trap die ruimte vreet... ![]() Wat spam aan de muur ![]() En dit zie ik vanaf mn bed :P ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hamstereeeh! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Mijn prulhoekje: ![]() en mn #1 hobby: ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik heb ze van marktplaats.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Woot @ pedro. Al die pc's Mijn kamer is niet zon zooi, omdat mijn pc in de bureau staat, maar, daar is het dan een zooitje. Modden heb ik nog niet gedaan, dus daar heb ik geen rommel van :P @ Rich: dat samuariazwaard: voor als ze je bezittingen komen stelen?? ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je kamer en/of werkplaats! | Biokipje | Area 1337 | 2 | 26-06-2007 14:46 |
| Floorlight? (Onderdeel van LED kamer xD) | Hunter X7 | Elektronica Junkies | 17 | 18-09-2005 23:54 |
| Het leven van de gemiddelde computer-nerd | the widow maker | Area 1337 | 60 | 19-06-2005 20:52 |