| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik wilde net zeggen dat het mij opviel dat de gemiddelde kamer van een casejunk erg opgeruimt is, tot ik die van Strakkie-Wappie zie. Maar hij is ook niet gemiddeld ![]() Edit dat is de knutzel zolder, lamaar
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Emmen
| Citaat:
hobby-zolder ![]() | |
| |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| zal ik m'n hokkie dan ook maar ff posten? entree: ![]() we beginnen aan een rondje, met: bankje, altijd handig om je zooi te dumpen ![]() ![]() kastje met schoolmeuk, en onderin dumphoek voor pc-meuk ![]() mijn 2 postertjes a.k. behang :P ![]() deur met dartbord , altijd lol als er iemand binnen komt ![]() ![]() we gaan ons rondje verder met kledingkast, en de rand van m'n bed. ![]() gevolgd door een pix0r van m'n bureau; servertje, laptop @ dual screen en nog wat meuk. ![]() Mijn über gordijnen en m'n trapje naar boven: ![]() en m'n bedje bovenin + nog wat ruimte. ![]() Totale ruimte: 3x3m hoogte varierend tussen de 2m (onder bed) en 5m (als je m'n bed er uit zou halen )Commentaar is welkom ![]() |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik wist niet dat je van zon kleine kamer zoveel foto's kon maken ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Mjah, huis is wat vaag gebouwd hier, aan de voorkant lijkt het net alsof er nog een verdieping op zit (schuin dak dakpannen), maar 1m later gaant dat schuine dak weer net zo hard omlaag. Normaal is deze ruimte loos boven het plavon, ik heb het zootje opengebroken en er een dakraampje in gezet (niet te zien op fot :P |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik kan ook alle sterretjes zien door mijn dakraam als ik in bed lig ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dit is de eerste CJ-room die ik irl heb mogen zien (-PB-) Sommige junks die mijn kamertje irl zagen waren (gematigd) entousiast..... even op daglicht wachten en dan niet vergeten ook wat pics te posten alhier :P ..... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je kamer en/of werkplaats! | Biokipje | Area 1337 | 2 | 26-06-2007 14:46 |
| Floorlight? (Onderdeel van LED kamer xD) | Hunter X7 | Elektronica Junkies | 17 | 18-09-2005 23:54 |
| Het leven van de gemiddelde computer-nerd | the widow maker | Area 1337 | 60 | 19-06-2005 20:52 |