| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 februari 2005 Locatie: someren
| hallo mede modders ik heb besloten om mijn spulle voortaan via internet te bestellen ipv in de winkel (scheelt een hoop geld) nou wilde ik bij www.easymod.nl voor 75 euro aan spul bestellen. nou moet ik vooraf betalen en als ze het geld binnen hebben krijg ik mijn spullen toe gestuurt. is deze site te vertrouwen? heeft iemand van jullie hier ervaring mee? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik heb er zelf spullen gekocht en aangezien de banner op deze site staat is de site zo goed als te vertrouwen :P
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dit soort vragen zie je hier af en toe wel vaker ja. Zo wil ik zelf (zeer) binnenkort iets bestellen bij een Duitse webshop.... Hier in Nederland kun je gewoon de KvKoophandel raadplegen dus dat moet niet zo'n probleem zijn, hoe het met Duitsland zit zou iig wel willen weten ... |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Mja, klinkt mij idd logisch dat er meer wanbetalende "bestellerts" zijn dan webshops die jouw geld proberen in te pikken, als je bv naar Atro kijkt zie je dat ze het KvK nummer al op de site hebben staan ... Iedereen, maar dan ook iedereen heeft toegang tot de KvK (reclame) :P Btw: beste leuke (Asetek) spullen daar bij dat Atro ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Ik heb 2X wat besteld bij Easymod.nl en alletwee de keren de spullen perfect ingepakt, en wat ook niet al te onbelangrijk is... SNEL. Als wat jij besteld bij Easymod.nl op voorraad is, dan kan je het binnen nou 2 of 3 dagen in huis hebben. (als de bank meewerkt :P ) |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| EasyMod banner niet klikbaar | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 3-12-2004 18:58 |
| EasyMod Banner | Raptor | CaseJunkies Support en Feedback | 12 | 30-11-2004 19:53 |