| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| Ik vroeg mij af wat voor een beveiliging jullie hebben tegen brand, want het kan gebeuren dat er iets van de brand ontstaat door jullie in mekaar gezette pc/ casemod. dus van daar de vraag welke veiligheid maatregelen nemen jullie. Al vast bedankt Dimo. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Niks. De kans dat je pc in de flik vliegt is volgens mij heel klein.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Boven op zolder hebben we een brandblusding staan... vraag me eigenlijk wel af of ie het nog doet want die staat er al iets van 10 jaar.....
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| Rookmelders zijn goed zo lang ze het doen en de baterijen vol zijn . maar lol je gaat er toch geen pan water over gooien welke halve gare doet dat nou weer lol... gelukkig doen jullie dat niet alemaal anders waren er geen leden meer na een paar jaar . Tot nu toe heeft 1 persoon dat gedaan hoop dat hij dat in het echt niet doet lol anders is hij gebakken. :P lol is hij snel bruin en knapperig. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
. Schuim gebruik je bij vloeistofbranden, omdat water meestal zwaarder is dan olie of benzine. En als de boel in de fik vliegt. Tsja, ik denk dat ik mijn PC zou pakken en naar buiten zou rennen. Als mijn PC zelf in de fik vliegt gooi ik die denk ik uit het raam. Ik vraag me alleen af wat er dan zou moeten branden, want er zit niet veel brandbaars in. Een IDE of voedingkabeltje brand wel enigzins en het plastic van een fan ook maar het is niet zo brandbaar als een auto bijvoorbeeld.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Water over een elektrisch apparaat gooien? Moet je zeker doen! Ik weet niet, ik denk niet dat mijn PC een grotere kans op brand loopt dan gemiddeld. Als ik iets niet netjes en veilig voor elkaar kan krijgen dan doe ik het niet, ik heb een hekel aan prutswerk. Draden soldeer ik stevig vast en worden geïsoleerd met krimpkous, dus kans op kortsluiting lijkt me neit echt groot.. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Citaat:
![]() Edit: waarom krijg ik die verdomde quote niet goed?
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat te doen met al die kabelzooi? | performa | Elektronica Junkies | 6 | 20-12-2005 12:20 |
| Wat te doen? (Mobieltje) | SaphuA | Gadget Junkies | 9 | 1-10-2005 15:10 |
| Wat te doen met een XML-file. | Fleppuhstein | Software Junkies | 6 | 24-06-2004 16:57 |
| [dream] Wat zou jij doen met... | YGkremer | Area 1337 | 60 | 22-02-2004 14:13 |
| wat kan ik er aan doen | kielnoob | Hardware Junkies | 15 | 30-06-2003 11:47 |