| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb m'n PC sinds een maand of twee 24/7 aanstaan vanwege een bepaalde theorie: "constant uitzetten en krimpen van de talloze solderingen in de PC kan haast niet bevordelijk zijn voor je HW, dus aan laten die PC" Je gaat me toch niet vertellen dat de boel in de fik kan vliegen ? Wij werken allebij en alleen m'n hondje is thuis ... en die gooit geen deken oid over het brandje... wat ook een goede blus oplossing is ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Een keer een fikkende hdd gehad, meteen de stekker eruit getrokken en toen ging het gelukkig vanzelf uit pffff... En die hdd was natuurlijk nog geen 2 maanden oud . Gelukkig deed de rest het nog allemaal.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik sta er eerlijk gezegd ook niet zo bij stil...er hangen zoiezo al geen losse draden in mn pc en als ik iets gesoldeerd heb doe ik er meteen krimpkous om. Mij ljikt de kans op een brandje erg klein... Bovendien hebben we nog altijd een rookmelder ophangen.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
Ik ben niet zo'n figuur die hysterisch om zich heen gaat lopen kijken van "ow, dit kan mis gaan, ow dat kan misgaan!!"
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Hoeveel mensen laten het ledje van hun tv of monitor wel niet branden? dat levert net zoveel brand gevaar op als je pc imo. De kans dat je een ongeluk krijgt als je met de auto/fiets naar werk/school gaat is een stuk groter dan dat je pc in de fikt vliegt en er is niemand die daar bij stilstaat als die onderweg is.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| IIk denk dat ik hem gewoon liet uitbranden. Heb alle bonnetjes nog en dan eis ik gewoon een nieuwe van de verzekering. Ik neem aan dat we verzekerd zijn voor brand.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Konijntjesland
| Snel de kabel uittrekken ( als het nog kan , anders ren ik naar beneden en zet ik de stroom af ). Snel naar beneden rennen biddend dat mijn computer nog heel is, kraan laten lopen pan onder en snal naar boven rennen. Bovenop me kast gooien, meer gemikt op de 80mm casefan gat boven op me kast ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2005
| Ik heb nog nooit brand in me pc gehad, alleen een exploderende voeding, kwam alleen heel veel rook van af. En m'n kast zat onder de inhoud van elco's. Maar mocht er brand komen dan zou ik denk ik de stekker eruit roppen. :P |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Me waterkoeling zelf :P Door de brand ontstaat een gaatje in een slang, je krijg kortsluiting aardlekschakelaar er uit en het water doet de rest Ben benieuwd of dit echt zou werken of dat ik alsnog kan verhuizen ![]() |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Njah, mijn reacties zo zijn: stroom van de voeding trekken, vlug het het side-panel verwijderen, en dan zien wat er aan de hand is, eventueel vlug het duurste stuk verwijderen. En, het enige wat kan gebeuren is een ploffende voeding/transformator van CCFl. waterkoeling oplossing is de beste :P
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat te doen met al die kabelzooi? | performa | Elektronica Junkies | 6 | 20-12-2005 12:20 |
| Wat te doen? (Mobieltje) | SaphuA | Area 1337 | 9 | 1-10-2005 15:10 |
| Wat te doen met een XML-file. | Fleppuhstein | Software Junkies | 6 | 24-06-2004 16:57 |
| [dream] Wat zou jij doen met... | YGkremer | Area 1337 | 60 | 22-02-2004 14:13 |
| wat kan ik er aan doen | kielnoob | Hardware Junkies | 15 | 30-06-2003 11:47 |