| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.En een soort van uurloon vraag ik ook, maar de hulp schijnt zo nodig te zijn dat zelfs dat geen probleem is. En afschrikken doet het ook niet, er zijn mensen die denken dat ik gratis 4 uur achter een PC zit de rommel op te ruimen, en die kijken dan ook vrij raar als ik dan wat terug vraag. Maar de volgende keer komen ze gewoon weer, ja je deed het vorige keer zo goed, mijn PC heb ik wel bijna een maand kunnen gebruiken!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004 Locatie: Nieuweschans
| Ik ken dit probleem ook: laatst was er zon gast die wou een oud systeem aan de gang krijgen. Hij zegt tegen mij over msn: jow hij doet het niet. Ik: ja wat niet.Jja hij doet niks .Wat niks, draaien de ventilatoren. Ehhm wa?. toen zei ik dus maar: Google *blokeren* N ooit weer gesproken :P
__________________ Server: AMD barthon 2600+, 9200SE, 512 ddr, h2o, NO case Game Rig: DFI lanparty SLI, AMD 3700+, Point of view 6600GT, 2x512 GeIL H2O over de proc |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 februari 2005
| [quote="the widow maker"] Citaat:
![]()
__________________ ØÑΓỳ GóĐ çáŊ ĵúđĝę MЗ | |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 november 2004 Locatie: Gent => België
| [quote="HardcoreRaver"] Citaat:
![]()
__________________ Amd Athlon 64 2800+,MSI Neo2,512 DDR PC3200 Twinmoss,Ati Radeon 9200,Lite-On DVD-speler,Asus Externe CD-writer,Q-Tec case+Q-Tec voeding 350watt,Samsung SyncMaster 710v TFT,Logitech X-230 speakers,Logitech UltraX ToBo , Logitech MX510 mouse,Philips Webcam | ||
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Maar 't is wel zo dat je makkelijk 10 euro per uur (20 euro voor 't eerste uur) kunt vragen, zonder dat de mensen raar op kijken. De meeste mensen reageren zo van: 'We kennen anders niemand, dus we zijn al lang blij als jij komt' oid. ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Ghi ben zelf maar dertien en denk niet dat de mensen het gaan apprecieren als ik daar effe me prijzentabel bovehaal :P
__________________ Amd Athlon 64 2800+,MSI Neo2,512 DDR PC3200 Twinmoss,Ati Radeon 9200,Lite-On DVD-speler,Asus Externe CD-writer,Q-Tec case+Q-Tec voeding 350watt,Samsung SyncMaster 710v TFT,Logitech X-230 speakers,Logitech UltraX ToBo , Logitech MX510 mouse,Philips Webcam |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Gelukkig heb ik niet zon grote familie/vrienden krijg. Alleen op msn is het altijd maar dit en dat, en dan op school beginnen ze er ook weer over Het word gewoon tijd dat er google reclame komt op de televisie ofzo.. ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) |
| @ Spike Jah kunnen ze aan jouw vragen om ze te ontwerpen :P
__________________ Amd Athlon 64 2800+,MSI Neo2,512 DDR PC3200 Twinmoss,Ati Radeon 9200,Lite-On DVD-speler,Asus Externe CD-writer,Q-Tec case+Q-Tec voeding 350watt,Samsung SyncMaster 710v TFT,Logitech X-230 speakers,Logitech UltraX ToBo , Logitech MX510 mouse,Philips Webcam |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Voor bekenden kost het ze een kratje Amstel als ik iets voor ze fix, en voor onbekenden een fles goeie whiskey. Het zorgt ervoor dat ik altijd goed me weekend door kom ![]() En widow, gewoon al over de telefoon zeggen dat je het niet voor niks doet, 10tje per uur minstens. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik schrik als ik de prijzen hier lees, realiseer je dat een gemiddelde PC shop ruim het dubbel vraagt, als je daar ver onder blijft zitten blijven de mensen inderdaad komen met hun rotzooi, want niemand maakt het zo goedkoop als jij......
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Njah kvind het wel erg als je als student een pc maakt en daar evenveel voor vraagt als in een computershop Het is ook je beroep niet he...
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vraag ook altijd een prijsje. En ik ga niet met een tientje naar huis als ik de gehele computer geherinstalled heb en uitgerus heb met een backup van outlook en een mooie virusscanner (welke ik dan koop). Illegale software installeer ik niet op andermans pc, dus ze kopen maar lekker een ceedeetje in de winkel ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
Ik doe ook wel eens wat voor mensen in de buurt of wat vrienden maar die zijn allemaal van mijn leeftijd dus dat vind ik niet zo erg want het is dan toch altijd wel gezellig dus dan boeit het niet zo als je af en toe ff op volgende moet drukken bij de windows installatie oid :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| @ TWM: je kan natuurlijk ook een paar zeggen dat het niet lukt en zo je reputatie als pc deskundige verpesten. Dan gaan ze vanzelf wel naar de winkel.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 februari 2005
| Citaat:
Je moet natuurlijk ook als je het al kunt, ook een beetje met de "eer" opstrijken Een reputatie als computer kenner is altijd mooi meegenomen!
__________________ ØÑΓỳ GóĐ çáŊ ĵúđĝę MЗ | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De kamer van een gemiddelde Casejunk? | peddro | Area 1337 | 45 | 24-03-2005 17:09 |
| [Nerd clothing] Waar kopen? | FireWurX | Area 1337 | 94 | 17-02-2004 16:07 |