| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003
| Ik heb de laatste dagen al een paar voorzichtige postjes gedaan hier. Maar ik wou me nu ff voorstellen. Mijn echte naam is Marc en ben 22 jaar jong de rest van mijn gegevens doen er niet echt toe vind ik. Ik ben student Werktuigbouwkunde (HTS). Andere intresses zijn onder andere poolen, vissen, stappen en muziek (hardhouse, hardtrance, techno etc.) verder kan ik goed genieten van een lekker glaasje speciaal bier met een toastje met brie. Ik sta op het punt om een nieuwe pc aan te schaffen en wil deze dan ook gaan modden (gewoon voor de fun). Ben er wel nog niet over uit wat van behuizing ik wil. Chieftec kasten zijn erg mooi van buiten en handig van binnen, maar die deurtjes vind ik gewoon ronduit gammel. Zeker als je ze vergelijkt met de TT Xaser kasten. Een vriend van mij heeft laatst een Icute kast gekocht met zijpaneel met window en fan en deze vind ik ook mooi maar hier valt weer weinig aan te modden omdat er al veel aan gedaan is. Wat ik in ieder geval van plan ben is een kast met gestealthe drives, window met blowhole (zijkant), window met blowhole (bovenkant), voeding meshen (alleen molex, ATX kabel wordt gewikkeld in spiral wrap van Conrad), en zelf een fan/rheo bus maken. Zo nu weten jullie in ieder geval wie ik ben en wie ik van plan ben. Greetz Kagar PS ik moet zeggen dat de sfeer hier een stuk prettiger is in vergelijking met GoT |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Kagar, enjoy your stay, kijk anders ff rond bij de tutorials en caseviews voor inspiratie
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Welkom, en; Er is altijd wel iets om te modden, ookal doe je eerst de 'onoriginele' dingen, tijdens het modden vind je wel weer iets anders om de modden ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Welkom, voel je hier gerust thuis, en schroom niet om te vragen. Hope you enjoy your stay
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Welkom en de mooiste kasten blijven natuurlijk de Lian's he? ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003
| Ok ik ben het met je eens als je zegt dat lian kasten mooi zijn. Het probleem ermee vind ik dat ze erg duur zijn en dat ik bij mijn nieuwe pc de nadruk toch enigzins prestaties wil leggen en niet zo op de looks. Ik heb namelijk geen onbeperkt budget aangezien het feit dat ik nog studeer. Greetz Kagar |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hallo iedereen | Quiver.2. | Area 1337 | 2 | 28-10-2005 16:55 |
| Hoeveel mensen heb jij op je MSN? | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 10:10 |
| Sommige mensen..... | XNDR | Area 1337 | 14 | 21-04-2003 00:13 |