| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #106 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 november 2005 Locatie: ede Gld
| Citaat:
![]() ik krijg nu een nokia 6230(i)(als ik slaag :P ) | ||
| | |
| | #108 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: kortrijk
| Citaat:
__________________ i love case-modding!!! | |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Aangezien ik al ongeveer sinds mijn geboorte met dezelfde Nokia 3210 belde, vond ik het zo onderhand eens tijd voor een nieuwe telefoon. Omdat ik tegenwoordig meer bel dan toen ik mijn eerste telefoon kreeg, leek het me ook niet verkeerd om een abonnement af te sluiten. Ik heb nu T-Mobile Flex 20 met daarbij deze telefoon:![]() Samsung E900 ![]() Mooi toestel, redelijk dun voor een schuifmodel. Interface vind ik erg makkelijk, al moet ik zeggen dat ik nauwelijks ervaring heb met andere 'moderne' telefoons. De toetsen rondom de 'joystick' zijn tiptoetsjes, dat is aan de ene kant heel leuk maar aan de andere kant druk je ze heel makkelijk in als je op die joystick zit te duwen. Dat is meteen ook eigenlijk het enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden aan dit mooie apparaat. Uiteraard heeft ie ook ondersteuning voor het afspelen van MP3's en een uitbreidbaar geheugen. (MicroSD/TransFlash-kaartjes)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #114 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #115 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juni 2006 Locatie: kliko weg 21
| klopt die dingen drijven ook niet en nee ik had net gezopen ik reed de brug op die over de kormmerijn gaat allen als je dan dat stukej er op hebt gehad, en je hebt een beetje snelheid, dan gaat je stuur raar doen en ik had hem om me rem kabels geklemd, *plons* |
| | |
| | #118 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
Ik wou toen ik een jaar of 11 was ook persé 1 hebben, heb hem nooit gekregen. Ik wou hem eigenlijk gewoon omdat al men vrienden der één hadden... En ik kreeg er geen, maar ik kan ook leven zonder... Zolang ik mijn pc maar heb ![]() | |||
| | |
| | #119 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
![]() Nu heb ik een Samsung X660 besteld: ![]() | ||||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Area 1337 | 10 | 13-08-2006 22:59 |
| Mobiel abbonement | whocarez | Area 1337 | 4 | 26-01-2004 19:52 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 24-08-2003 00:16 |
| Show us your desktop | Phant0m | Area 1337 | 70 | 27-06-2003 15:09 |