| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #196 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Citaat:
Ik vind hem echt fijn, de toetsen vind ik helemaal niet te klein. Oordopjes goede kwaliteit, maakt mooie foto's ![]() Ben er echt blij mee | |
| | |
| | #197 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Je moet wel voorzichtig met de achterkant gaan, want die van mij gaat steeds los :P. K ga denk ik een andere SE kopen, want t werkt echt lekker (voor mn vorige telefoon had ik ook een SE). Iemand tips welke ik zal nemen. Ik zit te twijfelen of ik een k770i zal nemen
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #198 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #199 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ik heb 'm inmiddels in mijn bezit Heerlijk telefoontje! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #200 (permalink) |
| Waarom niet voor de slide gegaan?! De classic mag er natuurlijk ook wezen maar toch... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #201 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Omdat de Slide er niet uitziet als een Lian Li En omdat deze zo heerlijk dun is en schuifmechanismes gevoelig zijn voor defecten/slijtage.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. Laatst gewijzigd door Demoniac : 17-02-2008 om 23:07. |
| | |
| | #202 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| ![]() Sony ericsson M600i, De voorloper van de huidige P1i. Alles is aanwezig 't enige wat mist is een camera, maar dat vind ik niet echt nodig. Een superfijn ding!
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
| | #204 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: Leidschendam
| lol hat is al 3 jaar gelee maar ik heb m nu nog
__________________ I know I'll never trust a single thing you say, You knew your lies would divide us but you lied anyway, And all the lies have got you floating up above us all, But what goes up has got to fall |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Zondag gekocht; G600! Prachtig telefoontje! ![]() ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Area 1337 | 10 | 13-08-2006 22:59 |
| Mobiel abbonement | whocarez | Area 1337 | 4 | 26-01-2004 19:52 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 24-08-2003 00:16 |
| Show us your desktop | Phant0m | Area 1337 | 70 | 27-06-2003 15:09 |