| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #136 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ik ben trotse bezitter van een Samsung E900 ![]() Deze met een 1 jarig abbonoment van 27.50 van vodafone. Geen verkeerde deal heb ik zo het idee.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #137 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
| |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Jep sms en belminuten in 1. 1 sms is 1 belminuut. Voor 2 euro meer had ik het zo dat 1 sms een halve belminuut was maar ik sms echt zogoed als nooit. Ik bel veel liever dan ik sms dus je moet ook kijken naar wat je ermee gaat doen. En met goede deal wilde ik eerder zeggen: ik heb een jaarabbo voor 27.50. Alle andere providers bieden de E900 aan met een jaarabbo voor 30 euro of meer (dan heb ik het erover dat je het toestel gratis krijgt). En ben al lang gebruiker van vodafone dus da speelde ook wel mee. Telfort of iets dergelijks was er ook nog wel met redelijke prijs (was wat meer belminuten) maar met Telfort heb ik erg slechte ervaringen en wil dat niet gelijk weer voor een heel jaar proberen. Voor mij het voordeel aan een jaarabbo is dat ik nog nooit een telefoon abbo gehad heb dus kan het goed proberen zo. En aangezien ik ook nooit veel langer doe met een telefoon als 1 jaar (al mijn laatste telefoons tenminste) is het wel gemakkelijk dat ik over een jaar een nieuwe uit kan zoeken met misschien wel een betere aanbieding dat weet je maar nooit ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Ja dat snapte ik ook wel dat met die goeie deal voor 27 euro een jaar abbo . Maarje kan na een jaar ook gewoon kiezen voor een SIM only he.. Je telefoon is tegen die tijd nog niet ver ouderd en de SIM only's zijn echt veel goedkoper !Zelf heb ik nu de D600 ![]() |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2006
| http://img154.imageshack.us/my.php?i...okian70im1.jpg Trotse eigenaar van de nokia n70 , iemand anders die hem ook heeft? |
| | |
| | #143 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Zo, vanaaf een D900'tje gekocht. Zo goed als identiek aan de E900, alleen een verbeterde cam, geen touchscreen, en je kunt office documenten inzien! That's it volgens mij wat ik zo snel zag... E900 vind ik persoonlijk niet veel soeps met dat touchscreen, best irri en laat ietswat na op functies invergelijking met een D900. Het is iig een zwaar relex telefoontje ![]() 12,9 mm ''dik'' maar liefst... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #145 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren | |
| | |
| | #147 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Citaat:
| ||
| | |
| | #149 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Samsung Z400 330 € Wzeet iemand de code om in je instel menu te gaan? Ik weet deze al *#1234# om je software te zien. De codes van d900 lukken niet bij de z400 Iemand die ze wel heeft? Is om geluid te versterken... Bedankt! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Area 1337 | 10 | 13-08-2006 22:59 |
| Mobiel abbonement | whocarez | Area 1337 | 4 | 26-01-2004 19:52 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 24-08-2003 00:16 |
| Show us your desktop | Phant0m | Area 1337 | 70 | 27-06-2003 15:09 |