| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2005
| Ey, Ik ben dus totaal nieuw hier en ik lees vanalles over dit moet in je fan enzo, vooral coolers. Maar wat is het nou precies? Is dat de achterkant van de pc? Ik wil namelijk mjin pc wat gaan modden en om te beginnen moet/wou ik er een (of 2 ?) extra coolers erin gaan zetten. Het liefst met blauwe led omdat mijn muis en toetsenbord dat ook al hebben en dat goed bij het uiterlijk van mijn pc past Heeft iemand hier misschien tips voor? Dit topic zal hier wel niet horen dus verplaats hem maar, ik wist zo gauw niet waar ik hem neer zetten moet ![]() Doc
__________________ Woesj |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Een fan is het engelse woord voor ventilator Dus wat jij met coolers bedoelt, zijn dus fans. Fans zijn er in alle soorten en maten. Je kan het zo gek niet bedenken of ze verkopen het. Check maar wat computer webshops, of casemod-webshops zoals www.Spacepromotion.nl, www.Alternate.nl of www.CT-systemen.nl.
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2005
| ok chill, bedankt voor je snelle antwoord ![]() ik vond dit wel een mooie http://www.easymod.nl/shop/product_i...roducts_id=620 , als ik die bestel wat is daar dan de bedoeling mee? en Ik heb nog een paar vraagjes :P : een fancontroller, daarmee kun je je ventilatoren zachter laten draaien voor bijvoorbeeld snachts ? ik had namelijk een gevonden die er alleen al cool uitzag :P Verder zou ik nu graag nog mijn nickname in de zijkant van mn kast maken. Waar zou ik dat het beste eerst op kunnen oefenen met wat voor gereedschap? en tot slot nog een vraag...plexiglas is bij bijv de gamma gewoon te krijgen?
__________________ Woesj |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| PO heeft al je vragen al beantwoord. Plexiglas is trouwens ook makkelijk verkrijgbaar bij Elmaplast in vijfhuizen, handig als je in de buurt van Haarlem woont. Ik haal er regelmatig plexi wat ik gewoon op maat kan aanvragen, en het kost erg weinig Het is verder niet lullig bedoeld, maar kijk eens een beetje rond in het Casemod Project Logs forum, en het Casemod forum. Daar kan je zien hoe we diverse producten en materialen gebruiken. Ik denk dat je dan al snel op gang komt met je eigen creaties. Het is vooral creativiteit en huisvlijt wat een mod tot een succesvol geheel maakt ![]()
__________________ Dus... |
| | |