| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Citaat:
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het onzin vindt! Dat de politie niets beters te doen heeft... ![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| maak ik me er druk om ? Neuh, als ik me buiten de deur begeef zitten mijn twee broekzakken altijd netjes vol... Links me portomonnee met onder andere mijn ID-kaart, en rechts mijn immer trouwe SPV E200. Zonder één van beiden voel ik me niet compleet, dus das makkelijk zat, altijd bij me...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]() <center> </center>
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik vind het onzin want het heeft helemaal niks met veiligheid te maken. Het enige wat het doet is ervoor zorgen dat als ik weer eens zonder licht fiets dat ik geen vals adres meer kan opgeven (fiets eigelijk nooit in het donker, maar als ik het een x doe kom ik altijd zo'n kut politie tegen). Ik heb veder nooit iets van een ID bij me omdat ik dat alleen maar kwijtraak. Ach, als ze me oppakken ga ik wel 6 uur in de bak zitten en dan weer naar huis wegens gebrek aan bewijs :P Nadat me broerje een takstraf kreeg van 4uur omdat een maat van hem een rotje afstak op 1 januari heb ik toch al geen respect meer voor die poltie. Alleen maar geldklopperij van die bakelende.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Volgens mij gaan ze nu heel vaak controleren bij Naaktstranden /verhaaltjemodus Heeft u uw id bij u? -Eehh nee meneer agent maar hij ligt wel op mijn handdoek -Sorry meneer dat geld niet ik moet u helaas een boete opgeven Dat wordt dan 50 euro aub -Dat kan ik niet betalen, ik heb mijn portomonnee niet bij me -Dan gaat u even mee naar het bureau / verhaaltjemodus |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Citaat:
Uiteraard heb ik legitimatie bij me al ongeveer 23 jaar alleen heet dat rijbewijs. We moeten in Nederland eens niet zo zeuren, al jaren praten we over illegalen en mensen die zwartrijden, spijbelen en rotzooi uithalen en dat daar eens iets aan moet gebeuren........ Nu gebeurd er eindelijk wat en dan weer zeuren ! Laten we eindelijk blij zijn dat er eens iets gebeurd. Elke vergelijking met joden en/of davidster is pure onzin. Deze ster betrof een bepaalde bevolkingsgroep en deze indentificatie plicht is er voor iedereen. Bovendien is het doel van deze plicht een totaal andere. Als je niets te vrezen hebt of nergens voor hoeft te vrezen dan kun je het alleen maar een goede regeling vinden. Naar mijn idee zouden er nog veel meer regels aangescherpt moeten worden. ![]() Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | ||
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Jij hebt je licht niet aan op de fiets........... Jij geeft valse naam op........... En de politie is kut? Volgens mij heeft dit nu te maken met normen etc waar men het al zolang over heeft. >/
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #28 (permalink) | ||
| Citaat:
En dat van die valse naam opgeven is dat dat nu niet meer kan door dat ID ding wat je verplicht bij je moet hebben.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | ||
| | |
| | #29 (permalink) | |||
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |||
| | |
| | #30 (permalink) |
| Mjah ik dacht dat Nederland een tolerant land was. Daar vind een ID kaar zoals dit niet bijhoren. Er komen steeds meer regeltjes bij, dat schiet niet op. Niks voor niks zou 30% van de Nederlanders emigreren als ze de kans hadden.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |