| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Aangezien ik regelmatig met mijn vriendin in de clinch lig over het geld wat ik allemaal in mn pc steek, vroeg ik me af, hoe gaat dat bij jullie casemodders?
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 februari 2004 Locatie: ZH
| Vriendin heb ik niet, ex vond t er wel gaaf uit zien (kon me pc toen mooi laten zien terwijl hij in de etalage stond ). Me pa vind t ook allemaal gaaf. Hij is net zo'n prutser als ik, alleen vind ie dat ik er niet zoveel geld aan uit moet geven. Maarjah, het houd je van de straat zullen we maar zeggen :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Iedereen om me heen vindt het erg gaaf dat ik zo bezig ben. Mijn vriendin en ik hebben laatst zelfs een pc voor haar bij elkaar gekocht, en er een mooie casemod van gemaakt (pics are coming up ).
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik heb geen vriendin, dus ik maak nog even optimaal van de gelegenheid gebruik ![]() Maar ik moet zeggen dat ook de reacties van de dames op mijn casemod over het algemeen heel positief zijn ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| Citaat:
( ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Mijn vriendin heeft me ouwe kast overgekocht :P Dus ze vind het allemaal goed wat ik doe :P
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Mijn vriendin wil me wel eens helpen, ze koopt haar eigen case maar, verkloot liever zelf mijn eigen case dan dat zij het perongelijk doet, maar ja, ze vind het zonde van haar geld.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Gelukkig geen probleem hier ! Ik mod in de huiskamer (ja, zelfs dremelen) en heb dan alles met een beetje oppervlak in bezit: een stoel met m'n mobo erop, de andere stoel herbergt even een PSU en verder liggen alle tafels en zelfs een deel van de vloer bezaait met PC/mod stuff..... als je het maar weer opruimt aan het einde van de dag zegt ze dan Verder vind mijn lief dat ik beter met computers bezig kan zijn dan dat ik elke dag in de kroeg hang met vrienden !(die mannen zijn er namelijk ook....) Kijk, dat is nouw mijn wijf ( ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Mwah ik mod niet zo super veel meer laatste tijd... Dus ja... T boeit haar ook niet zoveel hoor, zo boeien haar ratten mij niet [maja ben ook allergisch voor die krengen...]..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Gelukkig vindt mijn vriendin het niet heel erg dat ik het doe, maar juist dat ik er geld van onze gezamelijke rekening aan opmaak. (en tja, we verdienen evenveel, dus wil zij weer mooie laarzen o.i.d. kopen als ik wat voor mn pc koop)
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Hier ook geen enkel probleem. Ze geeft zelfs eerlijk commentaar als ik weer wat heb geflanst. Daar heb ik tenmisnte wat aan. Me ouders zeggen toch altijd van 'Ja hoor, leuk schat...goed gedaan hoor...' Ze vind het alleen vervelend wanneer de pc weer eens raar gaat doen door water op de vga kaart ofzo, waarna ik heb met een noodgang uitdruk tijdens een film. (Alleen krijg ik vaker te horen i.p.v. de kroeg dat ik tenmisnte niet alles aan drugs uitgeef. Niet dat ik dat doe maar de omgeving hier wel veel ) |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Citaat:
![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Nee, die vindt het dan weer minder geschikt >/
__________________ Those were the times... | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Mening] Wat vinden jullie van het zijpaneel? | M4ngler | Casemod Junkies | 8 | 5-09-2007 17:10 |
| wat vinden jullie van dit plaatje:) | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 5 | 25-05-2007 16:23 |
| Kabels gemeshed wat vinden jullie er van | eattea | Casemod Junkies | 1 | 11-03-2004 18:10 |
| Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? | mark10123 | Area 1337 | 70 | 19-01-2004 18:08 |
| Wat vinden jullie van dit Window design ?? | The_Resetter | Casemod Junkies | 11 | 18-01-2003 20:52 |