| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Omg Utrecht
| Mijn vriendin vindt het allemaal wel best, als het smerige- en het lawaai werk (case spuiten & spiegels graveren) maar in de garage doe. Soms komen er wel mensen binnen die de Lian Li nog nooit gezien hebben. Ze kijken dan meestal zo , en sommige verklaren me ook voor gek. Ik hun ook met een lease auto van 700 euro in de maand. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| M'n ouders vinden het redelijk idioot, maar m'n moeder verteld wel aan al d'r vriendinnen/collega's dat d'r zoon een watergekoelde computer in een koffer heeft :P. Vervolgens moeten ze dat ook allemaal ff kijken als ze hier thuis komen. Ik geloof het dus wel . Van m'n vrienden mod 80% ook regelmatig wel eens wat, dus dat zit wel goed. De dames vinden het meestal wel cool, maar ook flink idioot ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ouders zouden hun handen helemaal dicht moeten knijpen als zoon- of dochter lief aan het casemodden is ! Dat is altijd nog beter dan dat hun kroost hashies staat te roken op HoogCatarijne oid..... Just my twee centen.... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2005
| Vroeger hielp mijn vriendin wel eens mee maar de laatste tijd niet zo veel meer, vooral als ik aan het dremelen ben, aangezien ze een keer een flinke snee daar aan over hield toen ze hem verkeerd beetpakte Verder zijn mijn ouders er niet echt blij mee, omdat het hun ouwe kast was enzo, maar als ik er nieuw neon of iets in heb gezet vinden ze het wel "leuk" |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2005 Locatie: Urk
| Ik red het met me vriendinnen niet tot me kamer.. Dus zien ze de rommel niet.. Mja ze boeit et tog niet.. Kwoon tog nog thuis.. (Nog wel een tijdje.. :P)In de vriendenkring? Ach.. Wat moet ik zggen.. ok daar zitten wat PCjunks.. maar modden doe ik nog als enigste.. Ben er ook net mee begonnen, ik steek ze er wel mee aan.. ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 september 2004
| Ik heb geen vriendin...maar mijn ouders vinden het wel oke dat ik dit doe dat casemodden (ondanks het maar niet op schiet) alleen zijn er wel mensen die ik ken dat ze mij voor gek verklaren dat ik zo'n kast heb, ik zeg dan ik vind zoiets gewoon mooi en degene die het niet mooi vind moet er maar langs heen kijken. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| ik moet t nog eens vragen :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| Ik moet het nog leren maar ik heb er wel een paar mooie op deze site gezien erg mooi en ik heb die van Tress gezien erg mooi trouwens :P. . Ik wil het ook leren vandaar dat ik ict ga doen enz. :P nou nog een baan vinden om het te sponsoren hoop dat ik aangenomen wordt krijg vanmiddag denk ik een telefoontje van het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd. :P Duim voor me! |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Wil al samen aan de slag begreep ik net :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| De mijne vind het wel leuk, de 1e keer dat ze mijn PC zag vroeg ze wat het was Toen ik dat dus uitlegde stond ze wel ff maf te kijken. Verder boeit het haar niet echt, al vond ze het natuurlijk wel erg vet toen ik gewonnen had Ze vind het leuk dat ik een hobby heb is dus de beste omschrijving in mijn geval. Ik zal dr denk ik niet snel zien meehelpen bij het meshen van een PSU OID. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Mening] Wat vinden jullie van het zijpaneel? | M4ngler | Casemod Junkies | 8 | 5-09-2007 18:10 |
| wat vinden jullie van dit plaatje:) | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 5 | 25-05-2007 17:23 |
| Kabels gemeshed wat vinden jullie er van | eattea | Casemod Junkies | 1 | 11-03-2004 19:10 |
| Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? | mark10123 | Area 1337 | 70 | 19-01-2004 19:08 |
| Wat vinden jullie van dit Window design ?? | The_Resetter | Casemod Junkies | 11 | 18-01-2003 21:52 |