| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juli 2003
| Is het een trend dat webshop ineens sluiten ? tweakstore tweakfreaks En er zullen er nog wel meer zijn. Gaan er nog meer komen ? Op tweakers zijn er nogal wat klanten over de rooie omdat ze nog geld moeten vangen en volgend jaar schieten de webshops weer als paddestoelen uit de grond ..om daarna weer klanten te laten zitten ? Daar zou de KVK nou eens aan wat meoten doen .. Gr, EVO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| En je vraag is dus of er nog meer gaan komen? Vast en zeker, de manier waarop Tweakstore met hun klanten omgaat is in ieder geval niet om over naar huis te schrijven. Ik ben een van hun gedupeerden. Het komt er dus op neer dat je moet gaan voor continuïteit en betrouwbaarheid als het gaat om webshops, die paar euro's extra heb ik daar iig graag voor over. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| Week geleden nog een bestelling bij tweakstore geplaatst, kijken hoe dat afloopt Ik vind het maar lastig dat al die winkel dicht gaan, tweakstore gaat eerst offline wegens onderhoud en nu zijn ze ineens gekapt met leveren aan particulieren ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als je in de Shopsurvey kijkt van tweakstore dan vind ik het ook niet zo gek dat ze gestopt zijn. Als je een beetje door de pagina heen scrolt dan zie je alleen maar rode handjes. Maarja, zo gaat dat nu eenmaal. Easymod.nl is er nieuw bij gekomen en zo gaat het IRL.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| De een z'n dood is de ander z'n brood kun je zeggen natuurlijk. Maar het is spijtig dat er mensen zijn die hun zuurverdiende geld voor een bepaalde tijd kwijt zijn. Zo vlak voor de feestdagen en bijhorende vakantie wil je lekker modden en je geen zorgen hoeven maken óf je je geld nog wel terug krijgt. Waarschijnlijk te snel, te veel gewild met de shop en geen tijd gehad om verstandig te groeien en te zorgen dat de motivatie en service gelijk blijft gedurende dat traject. Laten we hopen dat de afwikkeling wél correct gebeurt.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Wel jammer dat Tweakfreaks er ook mee stopt. Zij waren juist heel goed bezig. Drie weken geleden kreeg ik nog een mailtje van ze of ik wat foto's wilde toesturen...
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Survival of the fittest. Jammer voor sommige shops maar voor de meeste is het maar goed ook. Ik heb er 1x over gedacht om wat te kopen bij tweakstore maar omdat ik al geen reply op mijn mail kreeg heb ik dat maar niet gedaan, achteraf wel zo slim als ik zo lees.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Jammer, Jeroen is een goeie gozer, die het zeker niet zo bedoeld heeft.... Ik hoop dat een ander wel het gat vult wat hij laat, want de concurrentie op CM gebied is groot: blijkbaar geen droog brood in te verdienen.... ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor iedereen die roept "dat is de echte wereld", dat is juist niet zo! Dit is de wereld van de webshops: iedereen die wat ruimte heeft op een zolder of in een schuurtje kan een website in elkaar zetten, KvK-nummer aanvragen en gaan verkopen. Bij ons in het dorp zitten 3 bakkers en 2 groenteboeren en die zitten er allemaal al zo lang als ik me kan herinneren In de echte wereld gebeurt dit ook wel, maar de levensduur van webwinkels is gemiddeld veel korter dan die van 'echte' winkels.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Seeking for shops | Mecnox | Casemod Junkies | 2 | 20-02-2005 16:07 |
| Casemod Shops | Dark Wanderer | Casemod Junkies | 5 | 7-01-2004 20:15 |
| Online shops in de U.S. | El Chapo | Area 1337 | 4 | 20-05-2003 19:52 |
| gezocht: pc-modding shops in a'dam | kaozz | Area 1337 | 11 | 19-03-2003 14:58 |