| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2004 Locatie: Tiel
| Nou mensen het is alweer bijna oud en nieuw en ik heb nog geen topic gezien dus hier is er 1. Wat gaan jullie allemaal kopen en wie doet er niet aan. Ikzelf heb al wat boilers en nitraten en strijkers. Nouja hopen dat julie reagere. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Mijn shoppinglist voor nieuwjaar: - Sterretjes :P - Champagne - Bier Vuurwerk heb ik al teveel mee mis zien gaan... daar blijf ik lekker verstandig vanaf. Ik woon maar een paar hondert meter van de belgische grens af, en er zijn dus erg veel mensen hier in de buurt met vreselijk illegaal en gevaarlijk vuurwerk. Kwestie van tijd totdat het eens heel erg slecht afloopt met jezelf, of een van je vrienden.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2004 Locatie: Maastricht
| Qua vuurwerk: zo'n goedkoop pakketje van 25 euro met wat pijltjes en fontijntjes. (ik hoe die knal troep niet )Qua voedsel en drank: laat ik gewoon aan mijn ouders over, misschien gaan we oud/nieuw bij de buren vieren |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Veeel vuurwerk! Hoe illigaler en hoe harder hoe beter. Dat is het mooist. Mensen eens goed laten weten dat je het jaar wiol afsluiten. En domme mensen heb je altijd met vuurwerk. Je moet het alleen aansteken zoals het moet en geen ongein mee uithalen. Al is zels dat niet goed, vorig jaar een paar legale 25 grams potten die omvielen en alle zware knallen de buurt inschoten. In tuinen en onder carporten waar mensen stonden. Heeel gevaarlijk maar YGKremer lag in een deuk van het lachen en een vriend van me zette met z'n voet het op hol geslagen ding weer overeind. Vanaf nu dus altijd bakstenen om zware potten heen! ![]() Verder veel drank, veel familie en veel gezelligheid is een must. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik denk dat wij met onze vriendengroep een beetje rustiger aan doen na wat er 3 jaa terug is gebeurd met oud en nieuw. Vriend van mij had bijna zijn duim van zijn hand afgeblazen met een slechte strijker die veel te vroeg afging . Is het gelukkig weer goed mee gekomen maar tegenwoordig blijft het bij siervuurwerk.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Al dat zelfmaak-spul (nitraatzooi en andere ongein) doe ik niet aan. Ik heb net als Zwieke teveel mensen de fout in zien gaan, zelfs met standaard stijkertjes. Ik pik her en der een sterretje weg, en ga huppelend als een klein lammetje met een fles champagne in de voortuin staan. ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Lekker slapen en in het nieuwe jaar wakker worden. Genieten doe ik het hele jaar door, daar heb ik geen oud op nieuw voor nodig.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |