| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik heb 5 lawinepijlen ( waarvan 2 stuks van 2 meter, de grootste ), paar grote potten, flesje Chivas Regal en kaartjes voor me stamkroeg ( Vijverhut :P ) Ik begin het nieuwe jaar in ieder geval goed ( ![]() |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik ga mijn geld niet in vuurwerk stoppen, ik ben van plan om een Zalman 400W voeding aan te gaan schaffen. Dat lijkt me in ieder geval een zinvollere besteding. Enne, ik geniet wel gewoon mee van jullie siervuurwerk... Knalvuurwerk ben ik niet zo dol op, hou niet zo van herrie (daarom ook die Zalman ( )
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Same as Carpento We hebben in de tuin een 4 meter hoge berg, daar gaan ik en mijn vriendin dan om 11:30 opzitten onder de sterrenhemel met een fles champagne en 2 zakken oliebollen. Om 12:00 kussen we elkaar het nieuwe jaar in en kijken wel liggend naar andermans vuurwerk. hmmm, tis net een sprookje ![]() |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik kijk ook gewoon naar het vuurwerk dat anderen afsteken (waarschijnlijk hetzelfde waar Carpento ook naar kijkt ) ik ga mijn geld niet meer uitgeven aan die onzin.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Citaat:
Zullen we dan maar samen bij de brug vanaf de brug gaan kijken haaha. Want o zie ik jou vuurwerk niet en jij het mijne niet. The Duck gaat weer snel naar het zwembad en de zon in. Toedeloe tot next week grin. ( ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Laat ik iedereen dan maar vast voor vrijdag het advies geven: Wees zuinig op ogen en vingers........ ( ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #69 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik ga naar een maat van me toe. Ik weet niet of die veel vuurwerk heeft maar als ie al heeft zal het wel bij siervuurwerk blijven. Paar van die sierdingen vind wel leuk om naar te kijken maar de rest boeit me niet zo ( als ik een harde klappen wil horen zet ik de live versie van One - metallica wel aan ). Ik eet liever oliebollen en veel bier met oudjaar ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #71 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
| | #72 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | ||
| | |