| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
| | #48 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
![]() Citaat:
Zowieso matig ik mijn toon wel wanneer dat toepasbaar is. Ik heb het gevoel van beschuldeging en dus spreek ik vanuit beschuldeging. En over welke aanscherping van welke regels? Iedre jaar word legaal viirwerk zwaarder en harder. Strijkers waren eerst zo illigaal als de pest en nu verkopen ze dit ook gewoon in iedere winkel in de buurt. En dan zijn het oook niet van die zachte! Net zoals lawine vuurpijlen, illigaal? Dacht het niet. Je kan ze hier overal voor 7,50 uit de winkel halen. Dus van verscherping is er absoluut geen sprake lijkt me. En als iemand met illigaal vuurwerk het lekker aansteekt en weggooid waar ie maar wil, spreek ik 'm er ook over aan! Terwijl uit jouw verhaal duidelijk was dat iedereen met illligaal vuurwerk er niet verantwoordelijk mee om kan gaan. Bekijk het maar īs van meerdere kanten. | ||
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2004 Locatie: Tiel
| haha mijn topic doet het goed:P maar ga nou geen ruzie maken.. Illegaal vuurwerk is leuk behalve als er mensen of dieren onder lijden. Dat verantwoordelijkheidsgezeur snap ik ook nog wel maar de mensen die niet oppasse zijn zelf de pineut. |
| | |
| | #51 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | ||
| | |
| | #52 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Citaat:
Van verscherping geen sprake? 3000 verkooppunten minder in Nederland dit jaar omdat ze niet voldoen aan veligheidseisen.....
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |||
| | |
| | #53 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Ik ga trouwens niet al teveel spul kopen, misschien 25 euro ofzo. Ik knoop elk jaar romeinse kaarsen aan elkaar totdat je een soort pakket krijgt, en steek die dan allemaal tegelijk aan. Dat geeft een leuk effect. Nog wat fotos die ik vond van vorig jaar. De toren der romeinse kaarsen En een paar tolletjes.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Prima, mooi allemaal dat vuurwerk. Maar ik zou nu graag zien dat dit niet het grote vuurwerk 2004/2005 topic gaat worden. Beetje on-topic vanaf nu a.u.b.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #55 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ongelukken door vuurwerk komen door mishandeling of misbruik van vuurwerk. En meestal niet door het vuurwerk zelf. Ook illigaal vuurwerk word aan strenge controles ondergaan. Alleen is het aantal dB of het kruitsoort te zwaar of giftig ofzo. Daarom mogen ze niet in nl gebruikt worden. Maar die regels beginnen langzaam aan te verzachten (Over het soorten kruit en het aantal dB dat een ontploffing max mag maken. | ||||
| | |
| | #56 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
Als je de mengverhouding gas/lucht redelijk goed hebt gaat het harder dan lawine pijlen ![]() | |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Vuurwerk is onlosmakelijk verbonden met "oud en nieuw", dat is nouw eenmaal zo.... Maar niet voor mij ! Ik ben 15 jaar geleden gestopt met het kopen van vuurwerk, ik vind het zo zonde van m'n geld ! Nee, dit jaar blijven we lekker thuis met z'n tweetjes: flesje champagne erbij, oliebollen voor het ultieme oudjaar gevoel (ik eet misschien 1 oliebol )Verder kijk ik uit over zo'n beetje heel Amsterdam dus aan vuurwerk geen gebrek.... en dan heb ik het nog niet eens over de Chinees tegen over ons, man, die steken hele dozen tegelijk aan: geweldig wat een herie en een vonken Me heeft zin in oud en nieuw ! ( (![]() |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Voor mij wordt het waarschijnlijk weer lekker vol eten aan oliebollen met de familie. Vuurwerk doe ik zelf niet meer aan, maar ik ben er nog niet op uitgekeken. :P
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Lekker met familie oliebollen eten, filmpje kijken en naar Lebbis & Jansen kijken! Vuurwerk is mij ook te duur geworden, ik koop er liever iets leuks voor mijn pc voor! :P
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |