| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Sterretjes en 'Zwirs huismerkwijn' (de ouders van een maat van me maken zelf wijn, goed spul! ( ) De sterretjes verdwijnen in stalen buizen om vervolgens de mooiste klappers te maken, zelfs lawinepijlen verbleken hierbij! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2004 Locatie: Tiel
| l0l volgens mij moet je er gewoon een vuurtje bij houden.? verbeter me als ik het fout heb maar volgens mij moet je dat met water mengen ofzo (is mij verteld :P ) en dan in een melkfles ofzo? ik zou het niet weten. Maar je moet er niet op spugen ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| In een melkfles is niet slim.... In een melkbus is een stuk verstandiger . Er op spugen kan trouwens prima als je geen water bij de hand hebt, het werkt allebei.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Precies! Men neme een grote melkbus, boort er een gaatje onderin, cabid erin, water erin, deksel of voetbal erop, en dan het onstane gas aan de onderkant bij het gaatje aansteken. ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Gelijk alle experts:P Maar hier is de link: carbid schieten Als de link het iig doet:P |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Citaat:
Ik zou een enorme voorstander zijn van alles wat klappen geeft of lawaai maakt te verbieden. Scheelt ook weer behoorlijk in de ziektekosten. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Eerlijk gezegd vind ik ook : hoe harder hoe beter. Maar ik begrijp het dat je dat zegt. Maar als mensen er gewoon normaal mee doen en niet naar andere gooien , of naar dieren dan vind ik het ok. Zelf gooi ik ook illegaal vuurwerk af , maar ik gooi niet naar dieren. |
| | |
| | #29 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Citaat:
"Ik zou een enorme voorstander zijn van alles wat klappen geeft of lawaai maakt" Haha is gewoon grappig :P | ||
| | |