| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het doel van dit spel is niet moeilijk: raad uit welke film de quote komt en plaats een nieuwe als je het goed hebt ![]() Om te zorgen dat het geen enorme chaos wordt een aantal regeltjes: * Een quote per keer, dus alleen een nieuwe plaatsen als je het goed hebt * Probeer zo volledig mogelijk te zijn in je antwoord * Wacht tot bevestigd is dat je antwoord goed was, tenzij je het 100% zeker weet * Zorg dat je je quote goed spelt * Als je een quote geplaatst hebt, kijk dan regelmatig of deze al geraden is * Als de quote geraden is, maar er is binnen 6 uur geen nieuwe opgegeven, dan mag eenieder een nieuwe quote verzinnen! We beginnen met een makkelijke: Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Is die niet van Darth Vader in Starwars? If so, dan is dit mijn volgende kwoot: "Dude, where's your car?"
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Ik was toch echt 4 minute eerde :P ( ![]() Citaat:
![]() Tip: hij komt uit een sequel, en tis geen pr0n film!
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Die van Tellos komt volgens mij uit Jay & Silent Bob, maar heel zeker weet ik het niet.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 3 december 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| hehe mallrats Leuke film ![]() "the dude abides"
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Quote van de dag! | Wava | Area 1337 | 116 | 1-09-2008 20:16 |
| [Spelletje] Galgje | eXistenZ | Area 1337 | 13 | 6-05-2005 21:14 |
| Quote loopt uit het vak | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 14-05-2004 19:14 |