| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Maar als mr Rader nog steeds staat, dan doen we die natuurlijk. Ik ken hem niet, dus ik wens iemand anders veel succes.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Als we hier ingrijpen komt er een permanent slotje op, dus hou het gewoon gezellig ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Misschien moeten we de regeltjes wat duidelijker aangeven in dit topic. Ik zie constant nieuwe quotes terwijl de lopende quote nog niet geraden is... In de startpost staan toch echt duidelijke aanwijzingen voor het verloop van dit spelletje... Wel een beetje opletten mensen! ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Gewoon geen nieuwe quotes geven tot de vorige juist bevestigd is...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Lol, na de hint was het niet zo moeilijk meer :P Ok, volgende quote: "We're no longer called Sonic Death Monkey. We're on the verge of becoming Kathleen Turner Overdrive, but just for tonight, we are Barry Jive and his Uptown Five." Uit mijn personal top-10 ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Volgens mij is dat idd HighF En anders heb ik er wel eentje in de tussentijd Het is een wat oudere film "if it bleeds, we can kill it"
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Quote van de dag! | Wava | Area 1337 | 151 | 9-11-2008 11:33 |
| [Spelletje] Galgje | eXistenZ | Area 1337 | 13 | 6-05-2005 22:14 |
| Quote loopt uit het vak | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 14-05-2004 20:14 |