| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik betaal niet om uit mijn bek te stinken en vies te hoesten >/
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Citaat:
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| En waar is de optie pretsigaret? :P Nope, ik rook niet, ik rook alleen maar mee.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Maar een joint met sigaretten gruis erin Je moet ervan houden denk ik want het is enorm scherp en het draait voor geen meter :PEn over die opmerking van dat stinken en hoesten, hoesten doe je pas na jaaarén roken. En omdat ik roken lekker vind maar omstanders niet zorg ik altijd voor een fris kauwgompje in m'n mond en deo onder de armpjes(e.d.) ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Citaat:
Nou we toch die poll hebben, ik vroeg me af waarom rook je. vind je t echt lekker, is t je met de paplepel ingegoten, of doe je t omdat de meeste van je vrienden het ook doen? | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Uitgaan is me al duur genoeg... Als ik dan nog peuken erbij moet gaan betalen hou ik helemaal niks over Zoals Demoniac al typte... Waarom geld betalen om uit je bek te stinken ? Ik kan me echt niet indenken dat iemand het lekker vind, het is gewoon puur die nicotine waarom je het doet. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 19:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 20:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 14:28 |