| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Citaat:
Je zegt dan wel dat je weet dat het slecht is, maar kennelijk besef je het nog niet genoeg (anders zou je niet roken). Je zult het relativeren, denken dat het ook weer niet zó slecht is of denken dat je verslaafd bent (als je werkelijk beseft dat roken slecht is, ben je zo van je verslaving af). En mijn favoriete merk is Davidoff. Niet omdat het lekker is, maar omdat de pakjes het mooist zijn. | |
| | |
| | #62 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Ik heb dit eens meegemaakt met een ex-collega: de man rookte bijna z'n hele leven, op z'n 40ste zij de dokter: "als je nu nog van het leven wil genieten zou ik maar stoppen met roken, anders red je de 3 jaar niet eens...." Feit is, de man is onmiddelijk gestopt en heeft 't niet meer aangeraakt......(sterk spel) Zelf ben ik geen haar beter hoor, ik begon te roken op school, stoer doen enzo.....Ik deelde mijzelf al meteen in bij de relschoppers en zitte-blijvers ipv (achteraf gezien) de serieuse "niet rokende studiebollen" die nu waarschijnlijk hun geld even makkelijker verdienen dan ik nu Enfin, ik gebruik nog steeds van alles waar rook vanaf komt maar ook ik zal op een gegeven moment wel gaan inzien dat ook ik moet stoppen met die rook signalen Nu echter zit ik even in een behoorlijk gestreste periode en dan is m'n zware Nellie toch wel m'n rustgevende vriendinnetje ( ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 19:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 20:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 14:28 |