| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Zelf rollen..... en wel m'n tweede vrouw: "Nellie" (de zware export versie dan...) Ook rol ik de tuinkruiden regelmatig ja, maar dan in de Marlboro Menthol ( "t is slecht, ik weet 't....D'r is echter hoop: ik zie dat 68% niet rookt ! dat kun je dan alleen maar toejuigen toch ? ![]() |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #51 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | ||
| | |
| | #54 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | ||
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik heb gisteren eens Jack Harrer (sp?) geprobeerd... 10 keer beter dan white widow vind ik! Stelletje junks hier trouwens :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Junks in brede zin van het woord he :P Ik vind alle half zware shag ontzettend scherp en na 2 hijsen al niet lekker meer. Met Javaanse Jochies helemaal niet. (Dit was ontopic..) In nl roken we wiet met shag maar daar word je juist dopy van en sloom. In Amerika roken ze het puur omdat het een feit is dat je dan vreemde dingen veel beter kan leren begrijpen. Je staat open voor veel meer oplossingen en je probleem-oplossend-vermogen gaat er op vooruit. Vandaar de roddel dat wiet niet slecht is. 'T is heel slecht voor je longen maar zolang je het puur rookt niet slecht voor je hoofdje. (Sorry voor het OT geblaat maar in een apart topic zouden we te snel uitgeluld zijn [denk ik ]:P) |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| KLopt ( Ik had een keer een probleem met mijn hardeschijven, ik had er 4 in mijn pc gebouwd en 1 deed het maar! Ik heb zeker 1,5 maand met 1 hdd gewerk omdat ik de andere niet aan de praat kreeg. Toen was ik een keer samen met een paar vrienden echt ram gaar, ik ging achter mijn pc zitten.....ik kom bij disc management, ineens valt alles op z'n plaats en het werkt !! ![]() Leek net ofdat ik me 10X beter kon concentreren ofzo ! Heil aan dat spul. |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #60 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 18:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 20:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 21:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 21:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 15:28 |