| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Hmm, mag je vinden hoor, mij boeit het niet, ik geef het tenminste eerlijk toe dat ik zo rook. En ik ken mensen die zoiets nooit zouden toegeven, ok ik 'verschuil' me onder deze alias, maar dan nog...
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Laten we het wel even rustig houden. Ik ken ook genoeg mensen die enkel met andere meeroken, en die vinden dat sigaretje wel erg lekker hoor Natuurlijk lopen er zat mensen rond die "stoer" willen overkomen met een sigaretje, maar een hele hoop kunnen zich gewoon inhouden en een week met een pakje sigs doen.
__________________ Dus... |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2003 Locatie: Nieuwpoort
| Hoe gaan jullie het aanpakken vanaf 1 januari? Niet meer roken in openbare gebouwen? Wil dus zeggen: ook niet meer in de coffee shops?
__________________ AMD Athlon XP +3000, 512 DDR, ATI Radeon 9800 PRO 256 DDR... Zalig bakske |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| En gebruikers naar buiten jagen, en het dan gek vinden dat de overlast verhoogt... Ik zou de coffeeshops apart houden, want de medewerkers daar gebruiken zelf allemaal ook, en trouwens je gaat daar niet werken als je geen last van rook wil hebben!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Het is zeer irritant als mensen zitten te roken en dan de rook in je gezicht gaan zitten blazen omdat ze dat leuk vinden... Dat is gewoon te kinderachtig... Voor de rest heb ik er geen problemen mee. M'n vader rookt al sinds ik me kan herinneren en ben er dus wel 'gewend' aan. Blowen moet je altijd wel een keer geprobeerd hebben... komt nog wel een keertje :P
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 19:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 20:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 14:28 |