| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 november 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
![]()
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| Citaat:
Mjah, k rook niet... heel soms blowen (White widow of AK47)
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| De verschillende wiet of hasj soorten verschilt heel erg. In Leeuwarden is de White Widow veel sterker als hier in drenthe. Maar mijn favoriet is dan Bob Marley (wiet) en Far Out Special (hasj). En dan in combinatie. Alleen hasj roken doet me niks...Mijn stam-shop zit in Dedemsvaart. Is namenlijk 1 van de besten van nl En zo kan ik nog uren door gaan., over wiet en hasj. BB : Ja hoor 't gaat over de nederlandse krachten der aarde en Bart is weer in staat om te posten. 'T zal ook 's niet ( Je krijgt er iig wel de creatiefste ideeen van. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| gewoon witte weduwe voor mij.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Citaat:
Alleen ik rol bijna nooit, meestal gebruik ik mijn PFW00T ! Dit ding raad ik dus echt iedereen aan !!! ![]() De naam van deze site klopt nu wel :P CaseJUNKIES | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 19:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 20:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 14:28 |