| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, ik ga 28,29 en 30 April naar LZN6 en ik vraag me af of hier nog mensen zijn die ook mee willen. LZN6 betekent Lan Zonder Naam (en dit is alweer episode 6, ben naar zelf naar 4 en 5 geweest). Het wordt gehouden in Dalfsen (Overijssel), in kunstkelder Safe onder het gemeenthuis. Er mogen maximaal 75 man in de kelder (op dit moment staan er al 30 ingeschreven). verdere info: (van site c/p) LZN episode 6 zal in de kunstkelder 'Safe' onder het gemeentehuis in Dalfsen worden gehouden. Wanneer LZN episode 6 zal in de april vakantie worden gehouden op 28,29 en 30 april. Internet verbinding Over de internet verbinding kunnen we op dit moment niks beloven, maar wij doen ons uiterste best om een fijne internetverbinding die 3 dagen te hebben. Kosten Voor 3 dagen geld: 20 euro(hierbij zit geen voedsel inbegrepen) Voedsel In Dalfsen zijn meerdere eetgelegenheden op een steenworp afstand van de kelder gelokaliseerd. Welicht gaat LZN een inkoop actie bij de lokale chinees houden, dit houd in dat je in de ochtend bonnen koopt voor hetgeen wat je wilt hebben en dit op een vast tijdstip tegen inlevering van die bon kan komen ophalen in de kelder zelf. Lezingen Daan (Xatr0z) en Jeroen (Zen) zullen een IPv6 lezing + workshop houden. Het is nog niet bekend of we een apart fysiek IPv6 netwerk gaan maken en deze weer aan 'het' LZN netwerk gaan hangen. Als iemand een lezing wil geven, staan wij hier altijd voor open, mail naar lzn@cybertex.net. Secure-me Net zoals de vorige LZN zal er weer een computer zijn waar een relatief verouderde standaard Linux installatie op is geinstalled, waar het vervolgens de opdracht is op deze machine 'root' te worden en zolang mogelijk te blijven. Hack-me Dat er een hackme bak komt is zeker, alleen is het nog niet zeker of deze computer van een van de organisatie leden is of dat hij van het linux security bedrijf Datux komt. voor inschrijvingen kan je terecht op http://www.cybertex.net |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik kom waarschijnlijk wel he. ![]() Volgende keer die andere ijsselsteinse aap, nou komt IJsselstein nog beter om de hoek!
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Bart Banaan woont hier niet :P Je hebt hier: BlackFish(wouter), DjGeRo, ik , Mighty Raven, nog 1 volgens mij... Maar B_B iig niet ![]() Edit: Ik wil wel met DjGeRo mee, als hij het wil... en m'n pc in orde is (en het van m'n ouders mag :P )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Ik zelf zit in de bilt, vlakbij utrecht
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Woei, je kan met ons meerijden als wij gaan :P Wij wonen in ijsselstein, kleine 30 minuten rijden van de Bilt
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Kijk eens aan dat zou makkelijk zijn. Maaruh op die website kan ik weinig details vinden. Zoals welke games ? Slapen ? zoja zelf spullen meenemen ? ENZ. of kijk ik er overheen ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Ik quote mezelf ff Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| er staat idd wat weinig info op de site. heb pas mail van de LZN organisatie gehad, omdat ik ook op LZN5 en 4 ben geweest. in die mail staat een boel info. zal et wel ff c/p Citaat:
zal wel weer in de war halen met iemand anders die in die buurt woont. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Hahaha, man ik woon helemaal in Noord-Oost Friesland, tegen het lauwersmeer aan. Als je op de kaart kijkt heb je de laatste twee wadden eilanden (ameland en schiermonnikoog) en precies in het midden daartussen woon ik aan de friese kust! Dus echt te ver weg van Dalfsen, sorry!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Kan je misschien een leuk verhaaltje met een plaatje er bij maken in word ofzo, met een linkie naar dit topic, dan mail je die ff aan mij, en dan zet ik het op de FP van CaseJunkies van de week..... is dat geen leuk plan? Als ik niet zo ver weg woonde had ik zeker ff langs gekomen
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lan-party | _PhanToM_ | Events Junkies | 2 | 4-10-2006 18:13 |
| KM LAN-party | Cosmical | Events Junkies | 4 | 1-08-2005 21:40 |
| LAN-party | Cosmical | Events Junkies | 3 | 5-07-2005 16:12 |