| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, ben een beetje op zoek naar wat nieuwe vette bands. ik raak momenteel namelijk een beetje uitgekeken op mijn huidige collectie. dus post je favo "zware gitaar muziek" bands hier. en als je een favo nummer hebt van een band (een die ik zou moeten horen voor een goed idee van de band), mag je die er ook bij posten. ik trap maar af met mijn huidige favoriet, In Flames. de beste twee nummers zijn "Inspid 2000" en "Only for the Weak" |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| guttermouth Children of bodom muse marilyn manson cannibal corps mortuary IOD en nog zoveel meer... ik zal eens kijken hoe ik mijn 4000 nummers in een lsijt krijg
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| de ouwe cd's van de Red HOt Chilli Peppers zijn erg goed, ook Primus is erg goed, maar volgens mij ook al aardig oud, verder vind ik het 'korn' nr. Internet War (zoek op '5th album') erg goed (is trouwens niet van korn) verder hebben de Fun Lovin' Criminals wel wat goeie nr.s
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| - Rob Zombie - zie avatar - White Zombie - Danzig - Slayer - Godsmack - Ministry - Misfits - Monster Magnet - (ouwe) Metallica - NIN - (ouwe) Sepultura - Machine Head - Pantera - Sadus - Tenacious D. - Pro-Pain - Rammstein Zie ook: dit topic
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003
| Als je van Nu-metal houd. Taproot Glassjaw (gestoord) Mushroomhead Mijn absolute favorieten (hoewel er eigenlijk vele zijn): Nine Inch Nails Marilyn Manson KMFDM Zeromancer Ministry Bovenstaand is btw allemaal industrial. De nieuwe cd van Marilyn Manson komt trouwens half mei uit en ik ga die live zien op Fields of rock in Nijmegen, heb al een kaartje ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Metallica heb ik alles al van (dacht ik zo iig). bedankt voor alle reacties ![]() heeft iemand hier misschien ook een CD van Xanimus? ik heb er maar één nummer van (Iron Door), en die vind ik best wel vet klinken. kan alleen nergens iets vinden van die band. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| K heb nog een bandje dat een mix is van linkin par en within temptation, voor als je in een rustige bui bent Evanescence k heb nog maar drie nummers of zo, maar tis wel mooie muziek btw, ik kan ook alleen maar het nummer Iron Door van Xanimus vinden, voor de rest is het onvindbaar ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Eén nummer wat je echt ff moet luisteren, écht een geweldig nummer (rest van hun nummers is wel aardig, maar dit is g e w e l d i g ! ! !) Band =Halford, nummer = Silent Scream Laat ff weten hoe jullie dat vinden........
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je pics van je huisdieren. | black magic | Area 1337 | 89 | 14-07-2006 10:08 |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-06-2006 13:06 |
| POST variabelen meezenden vanuit PHP, naar een andere pagina | Rostvertol-Mil | Software Junkies | 4 | 15-02-2004 09:58 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 23:01 |