| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2003 Locatie: Nieuwpoort
| Weet er iemand wat precies ik nodig heb om mijn philips camcorder aan mijn pc aan te sluiten? In de bijgeleverde handleiding staat er niks van vermeld...
__________________ AMD Athlon XP +3000, 512 DDR, ATI Radeon 9800 PRO 256 DDR... Zalig bakske |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Firewire kabel en kaartje om te capturen als je de beelden van de tape naar je hdd over wilt zetten. Of een usb kabel als je je camera als webcam wil gebruiken (als je camera deze optie heeft).
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2003 Locatie: Nieuwpoort
| Dus niet enkel kabeltje van pc naar cam? Heb daar zo iets zitten op de achterkant van mijn video kaart. Iets met S-Video... Bestaan er geen andere mogelijkheden
__________________ AMD Athlon XP +3000, 512 DDR, ATI Radeon 9800 PRO 256 DDR... Zalig bakske |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Voor het overzetten van beeld van tape naar computer niet. Daar heb je een kaartje voor te capturen nodig.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Zoals defecto al zegt, heb je een digitale camera, gebruik dan de firewire. Heb je een analoge videocamera (Hi-8 ofz dan heb je een capture card nodig. Die heb je globaal in 2 versies:Tv-kaarten, hiermee kun je de analoge beelden ook mee capturen door de s-video of composite in (35-100 eur . en je hebt ze professioneel, deze zijn duur minimaal 150-200 euro, deze hebben wel een betere kwaliteit, minder systeembelasting maar voor huis tuin en keuken toepassingen zijn de tv-kaarten meer dan goed genoeg. Ook kan het nog zijn dat je al een tv-in op jeVGA kaart hebt. Maar dat kan ik vanaf hier niet ruiken :P.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2004 Locatie: Velserbroek (bij Haarlem)
| hehe, ik heb hier een conceptronic tv-tunerkaart, en moet zeggen dat ik het eeen perfect ding vind Goedkoop, en nog best wel aardige kwaliteit... Nog nooit problemen gehad en gewoon een videorecorder er tussen aansluiten en je kan ook je video-banden naar een dvdtje bakken ![]()
__________________ Skate now, Work later |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [KABEL] USB naar ATA-44? | SilentSniper | Hardware Junkies | 13 | 30-11-2003 21:17 |
| van AT naar ATX | Pepz0rZ | Casemod Junkies | 7 | 28-09-2003 22:17 |
| PC naar TV | Jessy | Hardware Junkies | 12 | 27-05-2003 22:53 |
| Opzoek naar een HD | SaddY | Hardware Junkies | 13 | 7-05-2003 19:42 |