| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Zou ik nog eenmaal de link naar het topic van de scooter van B_B mogen hebben? Ze lopen in mijn groepje op school altijd over dope scooters te lullen die zo donders hard gaan, vandaar ![]() Mss kunnen jullie m toevoegen aan de FAQ?
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Een scooter toevoegen aan de FAQ van een casemod-site... Lijkt me niet voor de hand liggend. Ik denk zowiezo dat er weinig tot geen vraag naar is. Misschien kan je B_B een mailtje/PMmetje sturen met de vraag naar wat pics. Ik heb uiteraard nog wel een zoekactie gepoogd, helaas zonder resultaat.
__________________ Dus... |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Doe dat vooral ja: http://www.bb-hardware.com/ Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Kansloze actie Stomme "Ik ben te dom om te hacken dus ik zoek pagina's die een oude versie van Xoops gebruiken zodat ik een bekende exploit kan gebruiken" scriptkiddies!Heb vanochtend nog op RC-Junkies gekeken toen was er niets aan de hand.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| OMFG!!! Citaat:
![]()
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Haha ja hij is gewoon pissig omdat ie iedere dag zichzelf in 1 of andere smerige rivier in indonesie moet wassen en dan ook nog al die kut koeie waar die voor moet oppassen. O shit koe, koe! lol. Het blijft natuurlijk een zielige actie vooral omda rc-junkies, met alle repect, nou niet bepaald een uber grote site is.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Scooter starten met afstands bediening. | black magic | Elektronica Junkies | 1 | 22-01-2005 18:29 |
| CCFL onder scooter? | Dark Wanderer | Elektronica Junkies | 43 | 20-08-2004 14:23 |