| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2004 Locatie: limburg,brunssum
| mensen check deze site is www.ikzalnietmeerspammenen hoofdlettersenleestekensgebruiken.nl het gaat er over dat een groep vrienden van mij een grote lan wil organizeren in limburg maar weet niet wat ze kunnen verw8 aan mensen hoe groot ze moeten huren en dan omdat de eerste keer is dat ze deze lan organizer ze hebben ervaring in casemodden organizeren computers :P sommige hebben hun eigen pc zaak dus dat is wel te vertrouwen maar lees maar alles is na op die site en stem dan |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Dat. is. inderdaad. lastig. te. lezen. zo. zonder. punten. Vandaar. dat. ik. dat. hier. even. compenseer. Volgens mij wordt dit als spam ervaren. Ben je puur gebruiker geworden om deze site met ons te kunnen delen?
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2004 Locatie: limburg,brunssum
| nee dat wou ik er nog bij zeggen maar ben ik vergeten heb een tijdej probs met mijn internet gehad en ga nou pas actief op het forum zijn en ik ben niet echt een persoon die super in nederlands is en ... te gebruiken dat zal je wel zien in mijn komende posts |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ga dan toch maar hard oefenen, wij verwachten van onze members op zijn minst wat hoofdlettertjes, leestekens en beschaafd nederlands. Topics die hier niet aan voldoen krijgen een welverdiend slotje. Lees even het mededelingenforum zodat je op de hoogte bent van onze huisregeltjes, daarna wens ik je veel plezier en succes op ons forum.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] DFI Lanparty NF4 SLI 939 set. | Rick Hemstra | Recycle Junkies (V&A) | 7 | 8-10-2007 16:01 |
| [Lanparty]eX-Lan | eXistenZ | Events Junkies | 9 | 8-10-2005 16:04 |
| DFI LanParty Case | R@mon | News & Review Junkies | 9 | 4-06-2004 23:33 |