| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Het feest moet nog beginnen, maar ik heb wel goeie voornemens: Meer en mooier MODden!! Happy new year to you all !!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik blijf lekker thuis, met m'n vriendin en m'n ouders een beetje TV kijken en veel eten :P Als zij er maar is vind ik het al gauw gezellig ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Wyler Duitsland
| Hey peepl, ik wil even zeggen dat de site er meteen al top uitziet, en wens jullie heel veel succes in da future, misschien kun je van casejunkies wel een magazine maken. Dat zou de eerste zijn volgens mij op het gebied van casemodden. Hey Bart en Pureopt. ik was die gast (denk een van de vele) die de Alian case heeft zitten te bewonderen op het hcc. (Die noob die dacht dat die alian de designline prism was, remember??) :P Op tweakers sta ik onder de naam XcE. In ieder geval. Good luck and have phun, and keep on keesmodden... ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Allemaal de beste wensen en dat deze site maar mag uitgroeien tot 1 van de grote jongens op het NET. Succes
__________________ Spec's:intelPIV 2.53@2.81 air cooled, msi 845 pe Max2 , 512 ddr 2700,GeForce 4 ti 4200 128mb,western digital 80 gig 8mb cache,48speed fikkertje MSI,en dit alles in een bigtower chieftec dragon antraciet |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Ook namens mij een goed 2003 toegewenst, en ik sluit me aan bij Pimp: dat dit een van de betere dedicated OC/CM sites mag worden! Goede voornemens doe ik niet aan, maar hopelijk komen er dit jaar wel een aantal mooie casemods van mijn hand ![]()
__________________ There are 10 people in this world; those who dig binaries and those who don't |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Bij deze wens ik iedereen een gezond 2003 en zoals al gezegt; met veel mods!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| « -
|
oc days » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Happy New Year ! | Lampje | Area 1337 | 17 | 2-01-2004 17:12 |