| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je hebt toch een brief van je provider waar dat in staat? Pass kwijt zijn is sowieso niet handig, als je een keer opnieuw moet installeren (of als je je router moet resetten) dan heb je je wachtwoord nodig om verbinding te kunnen maken. Voor niets gaat enkel de zon op, betrouwbare snelle hosting zonder reclame kost nu eenmaal geld. Enkel de hosting van je provider kost je geen extra geld.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Zie je wel Brantje, nog iemand die je adviseert om je eigen provider te gebruiken ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zeker, toen ik nog geen eigen webspace had gebruikte ik altijd mijn provider. Al die upload-pagina's liggen om de haverklap offline, of je mag alleen op bepaalde (bij hun aangemelde) websites posten, of de plaatjes worden na 2 weken verwijderd.. Al met al 3 keer niks dus ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Of host gewoon een eigen server, nog makkelijker ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2004 Locatie: In m'n kast
| Als het alleen voor de pics te posten ed is, is lycos misschien wel een alternatief?(je moet je wel registreren met pw en username)Die heeft er niet vaak uit gelegen bij mij. Ze beweren wel dat je hun ftp alleen voor een site mag gebruiken en niet voor postings ed maar er zijn er zat die het toch doen dus ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 maart 2004
| www.imageshack.us vind ik zelf ook een prima host. Plaatjes blijven elke keer dat ze bekeken worden een jaar staan ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Baco V2.1 Pics! | the widow maker | Area 1337 | 48 | 31-12-2003 11:57 |