| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb laatst bij de aanbieding van de blokker ook een MP3 speler gekocht, een el cheapo ding zonder merk, maar hij speelt best aardig. Bijgeleverde koptelefoon is alleen goedkope meuk zonder kwaliteit, maar wat wil je voor 40 euro.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Dan ook maar ff patsen :P Irivertje gekocht vond de 100 serie toch net even mooier dan de 700 en 800 serie Daarom de ifp-190tc gehaald ![]() ![]() Superfijn geluidje, maar morgen begint de duurtest pas (trein bus e.d.).
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2004 Locatie: Velserbroek (bij Haarlem)
| Hmm, en wat als je een Dell Axim X5 hebt? :P Moet zeggen, met een 256 MB kaartje erin werkt ie perfect Perfect geluid komt er uit... may-be eerdaags een 2 GB CF kaartje erbij ![]()
__________________ Skate now, Work later |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De kerstman heeft mij blij gemaakt met een Philips HDD065 ![]() ![]() Deze, maar dan in het zwart en zonder ingebouwde radio (maar die van mij staat niet op hun website??)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Mooi hoor een Ipaq 4150 van hp gaat erg goed met mp-3's enne ik heb ook nog een hele grote die heet Lian Li passen er erg veel op is alleen lastig draagbaar. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb het apparaat weliswaar gekregen met kerstmis, maar ik vind het zonde van het geld om met een ding te gaan lopen en me er constant aan te ergeren ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Kleine update, ik heb laatst mijn MP3-spelertje opgehaald van reparatie, ze hebben de HDD vervangen en dat heeft toch een hoop geholpen. De software is nog steeds traag, maar loopt nu niet meer constant vast en ook de shuffle-functie werkt nu naar behoren. Ben er al een stuk tevredener mee nu ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb deze gisteren maar mijzelf toegeeigend. Wel lekker klein apparaat. Via de Mycom, dus met ingeleverde walkman best leuke prijs. Nu via de Computeridee nog de afstandsbediening aanvragen, dan ben ik helemaal blij ![]()
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 20:58 |