| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
Ik hou van me kaipod!
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Heb geen mp3speler.. Maar wel een erg vette cd-speler... mag ik die ook showen? :P
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| "Het grote pats met je mp3 speler topic" - Wat denk je zelf? ![]() Ook maar een plaatje van mijn spelertje om het een beetje on-topic te houden. Slechts 128MB, maar dat is meer dan voldoende voor mij. De EZAV Xen EMP-200: ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Dis de mijne !! ![]() Hij heeft maar 2,5 GB en was even duur als een I-Pod mini die er 4 heeft.... Maar ik heb hem gekocht voor de radio die er niet op zit Maar....hijs wel kei klein !! vergelijk em op de foto maar eens met die oordopjes ! don't trust kieskeurig.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Ik heb (nu zon 2 jaar geleden?) een MP3 speler gekocht. Voor 90 euro, 32 MB, de eerste Packerd Hell... Ik heb een 32 MB SD kaartje van mn vader er bij. Nadelen: geen lcd, ierietante besturing, slechte kwaliteit, pakt SD kaartje niet altijd. Ik gebruik 'm heel weinig, ligt eigelijk weg te roeste.. wil graag een ipod (mini), maar dat vind ik iets te duur. Pic: ![]() En ![]() Toen had je nog niet veel keuze ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 20:58 |