| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| De Case Junkies crew was alle dagen zeer goed vertegenwoordigd. Ik denk niet dat je daar een foto van wil, daar heb je lang genoeg tegenaan mogen kijken toch! Wat ik mij afvraag of dit een vervolg krijgt en of het dan dezelfde opzet zal krijgen. Of ga je het concept iets bijdraaien?? 't was wel supergezelig en mijns inziens zeker voor herhaling vatbaar, ik zat er graag 4 uur voor in mijn autootje ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| En ik was er ook alle drie de dagen, en Peter : super initiatief, zeer geslaagd vanuit mijn gezichtspunt, echt TOP!Super gezellig, lekkere koffie en goede gesprekken! Dit is een piccie van mij.......en Peter! ![]() En hier een klein piccie van CornNatron: ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| hmzz heb alleen Jaap foto's van mijn lol
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
[offtopic]Eerste post!! [/offtopic]
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| He hummel X vraagje wie ben jij omdat jij naar mijn vroeg bij smokey the bandit
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| OC days @ OC-shop | Daffy_Duck | Area 1337 | 22 | 23-04-2003 23:25 |