| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 september 2004 Locatie: Wamel
| hallo allemaal, ik ben een erg nooberige modder die nog maar net bezig is met zijn ouwe roestbak te versieren , en ik hoopte of 1 van jullie een aantal leuke tips had, zoals waar ik mijn spullen vandaan moet halen, wat voor gereedschap nodig heb enzovoorts. alvast bedankt ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Kijk is bij de Casemod Project Logs hier op het forum, er staan daar genoeg tips en ideeën. Als gereedschap wordt voor het modden het meest de dremel gebruikt, maar ook vijlen, figuurzagen, decoupeerzagen, enz. kan je gebruiken. Voor spullen moet je gewoon het internet afstruinen naar webshop, en misschien heeft de locale pc-shop ook wel wat. Verder kan je google gebruiken voor het zoeken verder. Dit is trouwens typisch een zoekvraag, wordt waarschijnlijk een slotje. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Een plek voor goede inspiratie HIER Tips over gereedschap HIER Info over casemodden HIER Goeie webshops: HIER
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Geef je ogen gewoon de kost, als je op onze site niet genoeg tips en inspiratie kunt vinden dan begrijp je niet waar het over gaat. BTW: n00b is de correcte spelling! :P
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [W-lan] Noob [aanleggen] | Jarnoootje | Hardware Junkies | 12 | 16-03-2006 18:56 |
| Noob | Reflexx | Casemod Junkies | 5 | 27-10-2005 17:27 |
| Noob vraag over WC | Be'lakor | Cooling & OC Junkies | 28 | 31-03-2004 22:02 |
| C++ noob met probleem | N34X | Software Junkies | 8 | 14-01-2004 13:23 |
| [NOOB] LCD Schermpje | blup | Elektronica Junkies | 26 | 14-04-2003 18:19 |