| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Voor de mensen die zich zelf afvragen he wim verkoopt al zijn spullen. Nou mensen ik ga stoppen met casemodden. Er gaat mij teveel geld in zitten als je echte perfectie wil in je casemods. Ook heb ik de tijd er niet meer voor werkt bijna 12 uur per dag en ook nog eens op zaterdag. Wel ga ik de chieftec mod nog wel afmaken maar dat zal nog wel even op zich laten wachten. Wel wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties. En dat ze met zoveel mensen mijn casemods hebben gekeken> Ook wil ik de crew bedanken voor het goede verloop van mijn topics. Jongens bedankt allemaal. ![]() |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Doei! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zij die gaan sterven, groeten u.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| \-= MP3 =-\Tv Tunes en Zooi\Bassie en Adriaan - Dag Vriendjes.mp3 ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Jammer wim!
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Doorgaan of stoppen met modde? Lees Verder!... | Sjon123 | Casemod Junkies | 7 | 6-05-2006 21:20 |
| Script om lycos ads te stoppen??? | jrbuurke | Software Junkies | 1 | 18-11-2003 15:33 |