| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Goeiedag allemaal. Ik maak al een hele tijd een deel uit van het gmail beta test team (het echte, niet iedereen die zomaar een invite krijgt dus) Maar ik dacht er willen hier vast nog wel wat mensen een gmail account. Ik heb nog 6 invites over van de 120 (of iets in die richting). Gmail is een nieuw mail systeem ontwikkeld door google, (Gmail, Google mail). Wat we willen doen is veel ruimte bieden (1000MB, dat is dus 500 keer zoveel als hotmail), en zoveel mogelijk SPAM tegen gaan. Waarschijnlijk moet er in de toekomst betaald worden voor een account, maar wie nu een invite krijgt en dus een account heeft (gratis dus!) mag hem houden! Kostenloos. Dit lukt ons redelijk tot nu toe, maar we hebben hulp nodig van "common" users, jullie dus. Gmail word op het net beschouwd als 1337, en een account is meestal weggelegt voor de wat belangrijkere mensen, het is zelfs zover gegaan dat er invites over eBay verkocht werden(!). Hoe krijg je Gmail? Een gmail user, krijgt een aantal invites, uitnodigingen, daarmee mag je mensen uitnodigen om een account te registreren, in ruil daarvoor helpt diegene mee aan de ontwikkeling van het mail systeem. In principe ben je dan dus beta-tester. Wil jij gmail? Zoals ik al zei, ik heb 6 invites over, wat inhoud dat ik 6 members van CJ een invite kan sturen, heb je intresse reply dan even, en dan moet je me wel een beetje achtergrond informatie geven, dus ervaring met andere mail servers etc. Vragen kan je ook gewoon hier stellen. Invites over: 3 En mensen, aangezien ik nog 3 invites heb moet je echt een (in mijn ogen) goede reden geven waarom jij gmail wil :P Tot maandag (6 september) de tijd om je op te geven(ik ben dit weekend weg, ergens zonder internet ;(), dan ga ik onder de mensen met een goede reden 3 invites verloten :P Dus veel succes allemaal ![]()
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik lees elke dag mijn mail en m'n mailbox is 50 Mb groot, dus denk ik niet dat die binnen een dag vol zal zitten... (Thunderbird haalt zelf binnen en maakt server leeg)
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
|
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ach, ik ben ook wel benieuwd waar iedereen zo enthousiast over is Kan je mij ook een invite sturen? Ik heb ervaring met het alom bekende Hotmail systeem, maar vroeger had ik ook een accountje op een webmailserver van ww.cool.com (welke al lang niet meer bestaat). Ik werk in de ICT sector als systeembeheerder. Thadeez@msn.com
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Demoniac is ook wel geïnteresseerd in een invite.. oc_master apenstaartje hotmail punt com
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Oke helaas moet ik moderators voortrekken dus, demoniac en thadeez jullie invite is on the way. Ik heb niemand nodig, maar het is wel de bedoeling dat je het ook echt gebruikt! Anders is het verspilde tijd en moeite, dus als iemand nog een invite wil, PM me ff met een goeie reden :P
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb zelf een mail server draaien thuis, maar een mobiele storage is nooit weg voor mij. Aangezien ik ook in de ICT werk heb ik genoeg data. Please invite me. :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gmail storage boost | Raptor | Software Junkies | 2 | 3-04-2005 18:20 |