Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 17-03-2003, 15:28   #1 (permalink)

Standaard Wat moeten we verwachten van USA en wat van Irak?

Hey,

Hoe gaat het nu allemaal gebeuren met Irak en de USA. De USA staat klaar met 100derden bommenwerpers, 10duizenden poppetjes, en veel en goede uitrusting. Strategisch zeer sterk. Daartegenover, Irak ook sterk, maar niet door zijn poppetjes of zijn bommenwerpers. Maar doordat ze nog wat gevaarllijke stoffen hebben, en ja, die gaat mr. sadam wel gebruiken. Wat moeten we nou daadwerkelijk verwachten, en wat zien jullie als de sterksten van de (bijna zekere) oorlog?
Oud 17-03-2003, 15:33   #2 (permalink)

Standaard

Ik denk dat amerika heel veel precizie bombardementen uit gaat voeren zodat de slachtoffers aan amerikaanse kant minimaal zijn en ik denk dat irak als antwoord daarop van die vieze troep op amerikaanse burgers gaat gooien
Davidian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-03-2003, 15:40   #3 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Ik schijt in mn broek voor de gevaarlijkheid van Saddam en de aggresivieteit van Bush. Die twee zullen het nooit eens worden en willen allebei gewoon macht. deze combinatie mondt gewoon uit op oorlog 1e klas, en dat vinden wij alles niet zo erg fijn. Ik kan me gewoon niks voorstellen hoe het straks gaat worden, niemand denk ik.. gewoon hopen op het beste...

edit-

Ik denk trouwens ook dat amerika heel erg precieze targets aanpakt, maar ook dat ze ene beetje vergeten wat er in eigen land gebeurt. Ik kan je verzekeren dat er genoeg eikels in amerika rondlopen die van binnenuit alles om zeep helpen. er komen nieuwe ziektes of plagen.. niet leuk.

ach, citaat van George Carlin: "War is nothing but a big prickwaving dickfight"

en een tweede: "to prevent war, try to get every soldier to not go. nobody goes, no war..."
Oud 17-03-2003, 15:47   #4 (permalink)

Standaard

de ene met zn hoog technologische zooi, de andere met zn giftige zooi, ik zeg je, rotte oorlog, ik dnek niet dat ze het zo op de amerikaanse "burgers" hebben gemunt, meer op de regering, waaronder vooral mr. Bush
dat er burgers zullen sterven daardoor is wel zo (hopelijk niet)
Oud 17-03-2003, 15:55   #5 (permalink)

Standaard

ik ben nergens bang voor want amirca staat er veel beter voor irak want irak krijgt niks meer het land uit en amirica staat al in alle landen rondom irak ze kunnen hooguit bom afvuren maar die zal al voortijdig vernietigd worden maneertje bush die kan zonder die mensen waar ze nu opw88 ook aanvallen maar is mooier met maar er word binnen 2 weken aangevallen nu Ik kijk er al een tijdje naar uit :P
Oud 17-03-2003, 15:57   #6 (permalink)

Standaard

Ik ben absoluut niet bang voor Saddam en zijn wapens, als hij ze heeft en hij had ze willen gebruiken tegen de westerse wereld dan had hij dat al lang gedaan. Ik ben eerder bang voor Bush en zijn verslaving naar meer macht. Als Irak is geweest, wie is er dan aan de buurt?

Tevens vind ik dat Amerika naar de VN moet luisteren, die is in het leven geroepen om dit soort stomme oorlogen juist te voorkomen. Mocht de VN toch instemmen met een oorlog dan vind ik dat ieder land de inval moet ondersteunen. Als Amerika Irak binnen gaat vallen laten ze het dan niet half doen maar meteen goed, dus met alle middelen die er beschikbaar zijn. Niet dat Amerika, zo laf als het is, aan het einde van de oorlog zich ineens terug trekt en het land weer terug geeft aan Saddam zoals tijdens de golf oorlog is gebeurd.

Voor als nog ben ik tegen deze achterlijke oorlog. Ik ben net zoals vele andere van mening dat juist door deze oorlog Saddam misschien gaat overwegen zijn chemische wapens in te zetten. Ik voel me op het moment redelijk veilig omdat wij omringt zijn door Duitsland en Frankrijk die zich verzetten tegen de oorlog en ik van mening ben dat als er een oorlog kom Saddam en zijn aanhangers meer in de richting van Amerika, Engeland en Spanje gaan!

Maar goed, liever niet, maar als het niet anders kan dan wel met volledige steun van alle landen!
Redox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-03-2003, 15:58   #7 (permalink)

Standaard

Je vergist je erg Cornatron, kijk eens hoeveel aanhangertjes van mr. saddam rondhuppelen op deze aardkloot...
Oud 17-03-2003, 16:01   #8 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CornNatron
ik ben nergens bang voor want amirca staat er veel beter voor irak want irak krijgt niks meer het land uit en amirica staat al in alle landen rondom irak ze kunnen hooguit bom afvuren maar die zal al voortijdig vernietigd worden maneertje bush die kan zonder die mensen waar ze nu opw88 ook aanvallen maar is mooier met maar er word binnen 2 weken aangevallen nu Ik kijk er al een tijdje naar uit :P
Nergens bang voor? ik denk niet dat Amerika zn zaakjes zo goed op een rijtje heeft hoor. daar ben ik niet van overtuigd hoor.
Oud 17-03-2003, 16:02   #9 (permalink)

Standaard

Idd Thadeez, dit wordt net zo'n grote fout als de Golf Oorlog
Oud 17-03-2003, 16:03   #10 (permalink)

Standaard

wat zijn de mensen dom, al al die orlogen meegemaakt, en nog nie weten dat het alleen maar slechter op word... >/
Oud 17-03-2003, 16:05   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Mug
Je vergist je erg Cornatron, kijk eens hoeveel aanhangertjes van mr. saddam rondhuppelen op deze aardkloot...
mr . saddam heb heel wat mannetjes rondhuppelen jah maar ze hebben nergens buiten irak dat gif en als ze het hebben krijgen ze het niet weg uit het land
Oud 17-03-2003, 16:09   #12 (permalink)

Standaard

Net zoals Al Quade met die vliegtuigen zeker...daar kwamen ze ook met 5 man per vliegtuig in...waarom niet met gif ? En wie heeft er gezegt dat dat gif (als het er is) nog in Irak is....voor hetzelfde geld heb je buurman een vat in zijn achtertuin staan!
Oud 17-03-2003, 16:18   #13 (permalink)

Standaard

Saddam zal nu wel als eerste toeslaan, en een of ander Virus of Bacteriologisch product loslaten in een of andere amerikaanse stad. Dan is 'ie de amerikanen vóór, en dat is van strategisch belang, de eerste klap is een daalder waard.

Hij weet dat hij niet kan winnen, dus moet hij 'slim' zijn.
Oud 17-03-2003, 16:19   #14 (permalink)

Standaard

Van onze NU.nl verslaggevers:
Omsmelten
Het wassenbeelden- museum Madame Tussauds in Londen zal het beeld van de Iraakse president Saddam Hussein omsmelten, mocht Saddam ten onder gaan tijdens een eventuele oorlog. Dat heeft de Britse krant Daily Mail vrijdag gemeld. We houden de politieke ontwikkelingen goed in de gaten en stellen de wassen figuren overeenkomstig de werkelijkheid op", zegt een medewerker van het museum.

LOL...wat een onzin!
Oud 17-03-2003, 16:23   #15 (permalink)

Standaard

zolang de oorlog maar niet richting west europa trekt, dan ben ik helemaal voor de amerikanen.
gooi dan maar lekker Irak plat.
helaas kan je nooit van tevoren bekijken of Irak ook in west europa gaat toeslaan, dus ik twijfel of ik nu voor of tegen oorlog ben.

heb geen zin om hier mosterdgas, of een ander wazig giftig goedje, in te gaan zitten ademen ya know.
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? SyaT Casemod Junkies 20 9-09-2003 15:24
damn dat het zo heeft moeten aflopen [Ocers.nl] Thomas Area 1337 166 10-06-2003 11:42
wat moeten ze? T-Mug Area 1337 34 12-04-2003 19:39

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.