| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Citaat:
Het feit dat er maandelange onzekerheid of er wel of geen oorlog kwam is geweest, ligt ten dele als grondslag van de malaise. Nu zul je zien dat de economie zelfs op gaat bloeien doordat er nu duidelijkheid is. Zie de reactie op de aandelen markt toen gisteren bekend werd dat er geen resolutie meer kwam en Bush ten strijde trok. De koersen vlogen omhoog. Duidelijkheid is geen reden, onzekerheid wel. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003
| Citaat:
Dit is maar van tijdelijke aard, de economie bloeit altijd op vlak voor en in de beginperiode van een oorlog, daarna keldert het hoogstwaarschijnlijk harder dan daarvoor. Oorlog is gewoonweg absoluut niet goed voor de wereldeconomie en al helemaal niet voor de huidige economische situatie. | |
| | |
| | #48 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 16:24 |
| damn dat het zo heeft moeten aflopen [Ocers.nl] | Thomas | Area 1337 | 166 | 10-06-2003 12:42 |
| wat moeten ze? | T-Mug | Area 1337 | 34 | 12-04-2003 20:39 |