Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 18-03-2003, 10:05   #46 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Ik vind het maar niks, het is iig niet goed voor onze economie. Veel van de hedendaagse malaise is terug te voeren op dit conflict. Hekele situatie, svp niet onderschatten!!
Ben het maar gedeeltelijk met je eens PO, dat er veel van de huidige malaise is terug te voeren op deze situatie in Irak, alleen is het niet zo dat het feit van een daadwerkelijke oorlog die uitbreekt slecht is voor de economie.
Het feit dat er maandelange onzekerheid of er wel of geen oorlog kwam is geweest, ligt ten dele als grondslag van de malaise. Nu zul je zien dat de economie zelfs op gaat bloeien doordat er nu duidelijkheid is. Zie de reactie op de aandelen markt toen gisteren bekend werd dat er geen resolutie meer kwam en Bush ten strijde trok. De koersen vlogen omhoog. Duidelijkheid is geen reden, onzekerheid wel.
Oud 20-03-2003, 20:28   #47 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ben het maar gedeeltelijk met je eens PO, dat er veel van de huidige malaise is terug te voeren op deze situatie in Irak, alleen is het niet zo dat het feit van een daadwerkelijke oorlog die uitbreekt slecht is voor de economie.
Het feit dat er maandelange onzekerheid of er wel of geen oorlog kwam is geweest, ligt ten dele als grondslag van de malaise. Nu zul je zien dat de economie zelfs op gaat bloeien doordat er nu duidelijkheid is. Zie de reactie op de aandelen markt toen gisteren bekend werd dat er geen resolutie meer kwam en Bush ten strijde trok. De koersen vlogen omhoog. Duidelijkheid is geen reden, onzekerheid wel

Dit is maar van tijdelijke aard, de economie bloeit altijd op vlak voor en in de beginperiode van een oorlog, daarna keldert het hoogstwaarschijnlijk harder dan daarvoor.

Oorlog is gewoonweg absoluut niet goed voor de wereldeconomie en al helemaal niet voor de huidige economische situatie.
Kloon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-03-2003, 01:41   #48 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kloon
Citaat:
Het feit dat er maandelange onzekerheid of er wel of geen oorlog kwam is geweest, ligt ten dele als grondslag van de malaise. Nu zul je zien dat de economie zelfs op gaat bloeien doordat er nu duidelijkheid is. Zie de reactie op de aandelen markt toen gisteren bekend werd dat er geen resolutie meer kwam en Bush ten strijde trok. De koersen vlogen omhoog. Duidelijkheid is geen reden, onzekerheid wel

Dit is maar van tijdelijke aard, de economie bloeit altijd op vlak voor en in de beginperiode van een oorlog, daarna keldert het hoogstwaarschijnlijk harder dan daarvoor.

Oorlog is gewoonweg absoluut niet goed voor de wereldeconomie en al helemaal niet voor de huidige economische situatie.
Ik zou zeggen sla er je geschiedenisboeken eens op na. Het meest recente voorbeeld was de golfoorlog, deze was uitstekend voor de wereld economie.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? SyaT Casemod Junkies 20 9-09-2003 16:24
damn dat het zo heeft moeten aflopen [Ocers.nl] Thomas Area 1337 166 10-06-2003 12:42
wat moeten ze? T-Mug Area 1337 34 12-04-2003 20:39

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.