| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Volgens mij hebben die Saddam en Bin Laden zeker contact hoor... Tijdje geleden was er zo'n man op TV, die had meegeholpen in een lab in Rusland, met chemische wapens enzo, en die man had ook in een schuilkelder van Saddam gewerkt... Die 'schuilkelder' was meeeeeeters diep, en daarboven zat gewapend beton en allemaal rotzooi, je kon in die kelder een atoombom-aanslag overleven... En ze zeiden dus dat Bin Laden daar tijdelijk in schuilde, bij Saddam... Die man is dus toen ontsnapt en naar de US gevlucht, daar het hele verhaal verteld... Ik denk ook: Wij weten nog niet eens de helft van wat er aan de hand is... Volgens mij is er veel meer aan de hand dan alleen die chemische/atoom wapens. Anders zou die Bush echt niet zo voor de oorlog gaan, die Bush weet meer denk ik!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Dat zou ook verklaren waarom die Houssein toendertijd zoveel gerekt heeft met die inspecties! Ik heb er idd ook al eens aan gedacht, maar nooit verder bij stilgestaan.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
is hzt nu echt toeval dat net alle bommetjes die gevonden zijn zijn ontmantelt ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Binnen een week hebben we daar oorlog. Deze oorlog die Bush begint heeft twee kanten, de eerste is een humane kant de bevolking van Irak wordt op een ongelofelijke manier onderdrukt. Ten tweede is Saddam een gevaar voor de internationale, met name de arabische, wereld. Ook speelt er een economisch belang mee nl olie. Ik denk dat Bush samen met Blair zich heel goed hebben voorbereid op deze aanval die heel snel en precies vanuit de lucht zal plaatsvinden. De internationale gemeenschap zal zich niet durven keren tegen deze twee landen die een enorme militaire macht hebben en tevens samen behoren tot de meest actuele en grootste kernmachten ter wereld, alleen china zou tegengas kunnen geven en ik denk dat die niet hun nek uitsteken voor de heer Saddam. Natuurlijk zullen er over de hele wereld kleine incidenten (tov een oorlog) gaan plaats vinden, alleen zullen ook de groepen die zich achter Saddam scharen zeer snel in de gaten hebben dat het een verloren strijd is. Begrijp me goed ook ik ben niet voor een oorlog (dat is niemand), maar ben wel van mening dat er iets moet gaan gebeuren ooit in 1939 was er een mannetej die ze ook te lang zijn gang hebben laten gaan. Dus laten we hopen dathet snel voorbij is en dat het aantal burger doden beperkt blijft.
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Persoonlijk denk ik dat je Irak niet moet onderschatten, de plaatselijke bevolking daar kent daar de omgeving, dus ook de goede plaatsen om wapens neer te zetten e.d. Dit heeft natuurlijk geen nut met luchtaanvallen, maar met gewone soldaten op de grond wel!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
| |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Net als Viëtnam, heeeeeel Amirika tegen een paar hopeloze boeren, maar Amirika verloor wel (Jaha ik let wel op bij geschidenis).[/quote] Moet je bij Nederlands ook doen hahahhhaah Alle gekheid op een stokje die amerikanen blijven hoog in de lucht hoor. En tijdperk nu is niet echt te vergelijken met tijdperk Viëtnam he
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Bush doet geen domme dingen anders raakt die zijn macht en zelfvertrouwens, en dan kan die beter zelfmoord plegen, want zonder dat is die niks.
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003
| Tja, oorlog... ik persoonlijk ben van mening dat we de afgelopen eeuw al genoeg oorlog hebben gevoerd en dat we ons nu wel eens een keertje mogen gaan gedragen naar de ontwikkelingen die we als mensheid de laatste 100 jaar hebben doorgemaakt. We zijn een stuk intelligenter geworden en de technologie is met sprongen vooruit gegaan en ontwikkeld zich steeds sneller ten gunste van de mens. De tegenstelling hiervan is helaas dat de maatschappij (dat ben jij :P ) steeds onverschilliger en onpersoonlijker wordt (met name in Nederland). Ik vind het wel een goed teken dat landen als Duitsland en Frankrijk zich zo opstellen, want Amerika manipuleert al genoeg in deze wereld. De zwakkere landen en dan vooral ons eigen kikkerlandje met onze theatrale kabinetten(?) de laatste tijd loopt maar wat graag achter Amerika aan. De meeste Nederlanders denken tegenwoordig volgens mij ook dat alles maar een ver van mijn bed show is en ach het zal zo'n vaart wel niet lopen, maar ik ben bang dat deze oorlog wel eens de spreekwoordelijke lont in het kruitvat zou kunnen zijn, en dan zouden de gevolgen wel eens verstrekkend kunnen zijn, zelfs voor ons. Ik zie het somber in. >( |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
En hij is bewonderaar van Stalin en Hitler, maar die vond hij 'te slap'> Ik verwacht wel een eerste harde actie vanuit de kant van Irak, en dat hoeft helemaal niet ergens in de woestijn te zijn, eerder in een amerikaanse (?) grote stad.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik vind het maar niks, het is iig niet goed voor onze economie. Veel van de hedendaagse malaise is terug te voeren op dit conflict. Hekele situatie, svp niet onderschatten!!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Citaat:
wij kunnen nog altijd kippen en eieren gaan bombarderen op Irak.. aangezien we die hier toch in overvloed hebben :P . ff serieus: ik denk toch niet dat saddam zijn land verlaat. ik gok erop dat binnen de korste keren irak plat ligt en dat we niet veel meer zullen herkennen van het landje. ( nu hopen dat hij niet de atoombommen of chemische/biologische wapens bombardeert ) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 16:24 |
| damn dat het zo heeft moeten aflopen [Ocers.nl] | Thomas | Area 1337 | 166 | 10-06-2003 12:42 |
| wat moeten ze? | T-Mug | Area 1337 | 34 | 12-04-2003 20:39 |