Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 17-03-2003, 17:28   #16 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redox
Van onze NU.nl verslaggevers:
Omsmelten
Het wassenbeelden- museum Madame Tussauds in Londen zal het beeld van de Iraakse president Saddam Hussein omsmelten, mocht Saddam ten onder gaan tijdens een eventuele oorlog. Dat heeft de Britse krant Daily Mail vrijdag gemeld. We houden de politieke ontwikkelingen goed in de gaten en stellen de wassen figuren overeenkomstig de werkelijkheid op", zegt een medewerker van het museum.

LOL...wat een onzin!
sadam omsmelten naar bush
Oud 17-03-2003, 17:29   #17 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FireWurX
zolang de oorlog maar niet richting west europa trekt, dan ben ik helemaal voor de amerikanen.
gooi dan maar lekker Irak plat.
helaas kan je nooit van tevoren bekijken of Irak ook in west europa gaat toeslaan, dus ik twijfel of ik nu voor of tegen oorlog ben.

heb geen zin om hier mosterdgas, of een ander wazig giftig goedje, in te gaan zitten ademen ya know.
dacht je nou echt dat wij in nederland zonder last kunnen doorleven als amerika en irak op knopjes beginnen te drukken? (want dat is het gewoon)

Get real. t zal in het begin niet merkbaar zijn hier, maar nederlad gaat gewoon achter de reet van bush aan, en wordt net zo hard aangepakt door irak.
Oud 17-03-2003, 17:31   #18 (permalink)

Standaard

Wat ik zelf denk, is dat we meer respect moeten tonen voor Irak, veel mensen hebben geen idee wat mr. saddam allemaal kan. Ik gok zo dat ie met de troep dat ie heeft, heel USA zo neer kan halen...
Oud 17-03-2003, 17:33   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Banaan
Saddam zal nu wel als eerste toeslaan, en een of ander Virus of Bacteriologisch product loslaten in een of andere amerikaanse stad. Dan is 'ie de amerikanen vóór, en dat is van strategisch belang, de eerste klap is een daalder waard.

Hij weet dat hij niet kan winnen, dus moet hij 'slim' zijn.
Dan is hij meteen ook de agressor en gaat de VN ook met USA mee, m.a.w. zijn land gaat nog sneller dood. Goeie zet
Oud 17-03-2003, 17:39   #20 (permalink)

Standaard

Daar ben ik het wel met Hermanator eens, als saddam chemische wapens gaat gebruiken dan is er het bewijs dat hij het nog heeft en zal de VN zich volledig achter Amerika zetten. En met bijvoorbeeld China, Amerika, Engeland, Frankrijk en Duitsland op je nek geef ik Saddam weinig kans!
Redox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-03-2003, 17:43   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Citaat:
Saddam zal nu wel als eerste toeslaan, en een of ander Virus of Bacteriologisch product loslaten in een of andere amerikaanse stad. Dan is 'ie de amerikanen vóór, en dat is van strategisch belang, de eerste klap is een daalder waard.

Dan is hij meteen ook de agressor en gaat de VN ook met USA mee, m.a.w. zijn land gaat nog sneller dood. Goeie zet
jij speelt zeker veel risk? :P
Oud 17-03-2003, 17:54   #22 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Mug
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Citaat:

jij speelt zeker veel risk? :P
Nog nooit gerisked :P ben wel goed in kolonisten
Oud 17-03-2003, 18:04   #23 (permalink)

Standaard

Denk niet dat het zoon vaart loopt....

Zal wel net zoiets als met afganistan worden....
Oud 17-03-2003, 18:21   #24 (permalink)

Standaard

dat word dus vet oorlog,
ik last telegraaf vanmorgen (nou ja, ik keek erop tijdens proefwerk aardrijkskunde)
en daar stond op "uur van de waarheid voor irak"
Oud 17-03-2003, 18:25   #25 (permalink)

Standaard

zag net het nieuws, veel landen riepen hun volk en de VN hun wapen inspecteurs terug, dat zegt genoeg he...
Oud 17-03-2003, 18:30   #26 (permalink)

Standaard

Bush wil gewoon altijd oorlog zodat Amerika heel groot en sterk lijkt (want nu hij bin laden niet heeft kunnen vinde, is hun reputatie er ook sterk op achteruit gegaan) en zijn legertje kan houden
TreboR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-03-2003, 18:53   #27 (permalink)

Standaard

morgen of overmorgen valt bush al aan :P met of zonder VN
Oud 17-03-2003, 18:57   #28 (permalink)

Standaard

Ik weet niet of jullie het al vergeten zijn, maar Bin Laden heeft al eens opgemerkt dat hij achter Saddam staat en hem wil ondersteunen in zijn oorlog. Als ik me dan ga bedenken wat die twee samen kunnen aanrichten begin ik toch aardig te vrezen.

Dat Bush aan wil vallen omdat Saddam op geen andere manier af zal treden vind ik neit fout. Sterker nog ik sta achter hem, maar de manier waarop Bush probeert om die oorlog rechtvaardig te laten lijken vind ik wel degelijk fout.

Oorlog komt er nu ook zonder twijfel. Het kost Bush gewoon te veel geld om zijn troepen terug te trekken en hij heeft zich in zijn hoofd gehaald dat hij Iraq wil. Bush is verslaaft aan zijn macht en vooral de macht die hij in een oorlog heeft. Zoals we allemaal weten krijgt de Amerikaanse president tijdens een oorlog alle volmachten in handen. Bush kickt daar gewoon op.

Wat er nu gaat gebeuren? Geen idee. Wat ik wel weet is dat Houssein er alles aan gaat doen om zoveel mogelijk Amerikanen dood te krijgen en hij gaat proberen de hele westerse wereld in zijn oorlog mee te slepen. Of het hem gaat lukken? Geen idee. De tijd zal het ons leren, want we kunnen er niet meer onderuit.
Oud 17-03-2003, 19:03   #29 (permalink)

Standaard

Ik heb nix te vrezen want als Saddam of bin laden een aanslag pleegt is 't tog in amerika. Ik denk niet dat in een of ander klein klopen landje een verdwaalde arrabier in een gekaapt vliegtuig schade gaat aanrichten.
TreboR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-03-2003, 19:09   #30 (permalink)

Standaard

Ik denk inderdaad ook dat NL niet veel te vrezen hoeft te hebben van saddam, maar ik denk dat we bush niet te veel macht mogen geven want dat gaat in de toekomst en mischien zelfs in de komende oorlog goed fout.
Die bush moet maar generals gaan spelen of zo, dat ie zo dan aan zn oorlog/machts kick krijgt
Davidian is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? SyaT Casemod Junkies 20 9-09-2003 16:24
damn dat het zo heeft moeten aflopen [Ocers.nl] Thomas Area 1337 166 10-06-2003 12:42
wat moeten ze? T-Mug Area 1337 34 12-04-2003 20:39

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.