| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2004 Locatie: Aalst , Belgium
| Hej allemaal, ik zou me graag een nieuwe, eigenlijk mijn eerste, digicam willen kopen *waaw* . M'n budget ligt ongeveer rond de 50 €. (Kan altijd nog wat bij.) Heb ff gekeken bij onze lokale hardware en stuff boer, waar ik dit vond : ![]() De creative NX ultra met : -640x480 CCD-sensor -Fotoknop -Digitale zoom -Brede beeldhoek van 75 graden (50% meer dan een standaard WebCam) -Ondersteunt opname van videobeelden met een resolutie tot 640x480 en van stilstaande beelden tot 1280x960 (1,2 megapixels) geďnterpoleerd -Lens met manuele focus -Drieweg basiseenheid wordt bovenop uw pc of op uw CRT-scherm aangesloten en kan worden bevestigd aan de meeste vlakke LCD-schermen en notebookschermen -USB 1.1-aansluiting -Beelddiepte: 15 centimeter tot oneindig -Videoformaten: RGB24 & I420 -Belichtingscontrole: automatisch -Kleurbalans: automatisch PRIJS: 68.00 € ![]() De creative NX pro met : -Bouw: vanop afstand te bedienen camera met USB-kabel -Voeding: via een USB-poort of een USB-hub met een externe voeding -Sensor: CMOS-beeldsensor -Videoresolutie: tot 640 x 480 pixels -Fotoresolutie (stilstaande beelden): tot 640 x 480 pixels tot 1024 x 768 pixels (met software-interpolatie) -Videoformaten: RGB24 & I420 -Belichtingscontrole: automatisch -Kleurbalans: automatisch -Beeldbreedte: 40 graden +/- 5% (horizontaal) -Beelddiepte 15 centimeters (6 inches) tot oneindig -Poort-compatibiliteit: Universal Serial Bus-poort PRIJS: 48.00 € Of zou ik voor een ander merk gaan, grotere resoluties,andere prijsklasse,.. ? Alvast bedankt, nitron. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Je bedoelt denkik een WEBcam. Ik zelf heb geen ervaringen met een webcam, want ik gebruik mijn digicam als een webcam. Dat zou ook een mogelijkheid zijn.. Verder weet ik van dj_dysaster dat hij een cheapass dingeje heeft, met supergoede beeldkwaliteit, zoiets kan ook nog.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Dit is geen digicam (digitale fotocamera) maar een webcam. Verwacht niet dat je hiermee mooie foto's kan maken. Het beste is op zoek te gaan naar enkele reviews, dan kun je kijken wat de sterke en minder sterke kanten van een product zijn. Google . |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Wil je een webcam of een digitale fotocamera? Je zal merken dat er nogal een verschil is tussen de twee. Ik raad je aan gewoon eens te gaan rondneuzen bij de dixons, kijkshop, andere electronicazaken voor koopjes en dergelijken.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Als je digitale fotocamera's wilt vergelijk en reviews zoekt raad ik je aan om eens op www.dpreview.com te kijken.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ja uh ik bedoelde webcam natuurlijk was wat laat gisteren zie je .En ik wil er gewoon videoconferenties mee houden en van die dingen. Eigenlijk gewoon voor de fun, maar met zo'n sloom ding dat met moeite 10 fps haalt ben ik natuurlijk ook niets ... Mja ik veronderstel dat die Creatives hun geld wel zullen waard zijn, en dan ook goeie rates halen . Moest iemand anders nog tips of goeie ervaringen hebben met een cammetje , laat het me dan weten. Groeten nitron. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Zelf heb ik goede ervaringen met Logitech webcams. Creatives schijnen het ook goed te doen. Voor iets anders dan de grote merken zou ik niet gaan. dus geen Sweex, Sitecom, Trust, Qtec, en meer van die troep. Lekker een Logitech, Creative, Philips, enzovoorts... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
het zal dus een van die merken worden ! Alleen die Logitech Sphere lijkt me iets te veel voor wat het is ... Groeten. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| digicam + 1,3 mp | jostie | Area 1337 | 13 | 21-06-2004 22:49 |
| Digicam: batterijen? | Foxie | Area 1337 | 16 | 10-04-2004 12:58 |
| Digicam probleem in Win2k | Strakke-Wappie | Area 1337 | 5 | 8-09-2003 21:04 |