| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2004
| Ik ben nu bezig met een nieuwe case-mod. Heb m'n kast al overgespoten naar chroom. Komen van die doucheslangen in. En nog wat mooie/leuke dingen. MAAR ik wil ook in plexyglas het casejunkies logo (spuit + pil) in het groot hebben om dat dan uit te zagen en mooi voorrop te zetten. (snap je wel denk ik) Ik wil er echt iets van maken. Heeft iemand dat het logo in een 'best' groot formaat? alvast bedankt! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
Maar ik denk niet dat redox em zo zal geven. Anders is er geen markt meer voor CJ windowetches ![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Vrij simpel zelf te maken toch? Bietje fotoschoppen en je komt een heel eind zou ik zo zeggen. Wel een leuk idee overigens. en @CJ mods etc. dan maken we er toch een markt voor, ik zit op een grafische school dus in principe kan ik alle etches maken die je maar wilt inc. CJ etches...
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Er komt vanalles en nogwat Maar alles heeft zo zijn tijd nodig. Mocht CaseJunkies écht de markt op willen met merchandise, dan gaat daar een goeie en sterke planning aan vooraf. Voor nu moeten jullie het nog even zelf doen, met misschien binnenkort een kleine verassing. Maar nogmaals: Met photoshop kan je wonderen verrichten, anders je buurman wel ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| logo | elektra | Area 1337 | 7 | 19-01-2007 19:45 |
| Casejunkies logo | Bobie | Casemod Junkies | 2 | 6-11-2005 12:12 |
| Casejunkies logo werkt niet meer | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 3-05-2005 22:56 |
| Logo | mark_tpau | Casemod Junkies | 13 | 11-04-2004 21:44 |