| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Praxis heeft een leuke aanbieding, een electrische schroefendraaier. Ik heb hem vandaag in mijn handen gehad op werk, je kan de onderkant draaien zodat je een rechte staaf hebt, of een schroevendraaier zoals op het plaatje. Krachtig is ie zeker, want met een verlengbitje erin kreeg ik hem niet tot stilstand. Er zit een trafo bij om op te laden, een zooitje bits en 2 verleng bitjes. Er passen in de kop dus alleen van die 6-kantige bitjes, geen boortjes e.d. dus. Kost een tientje, en zo ziet de aanbieding in de praxis krant eruit: Deze aanbieding is alleen deze week geldig dus. Vanavond ga ik er een paar halen en dan zal ik wat foto's posten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Is deze aanbieding ook in het weekend geldig? In de buurt zijn er hier geen praxis en me ouders komen morgen nacht weer thuis. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Heb er een paar gekocht, hier pics: Als staaf... En gebogen Accesoires, 3x kruis, 3x torx, 5x platbek, 2x verlengbitje. Apparaat voelt goed aan, is van soft-touch plastic gemaakt. Heeft behoorlijk veel torque. Enige nadeel is dat er geen torque-begrenzing op zit, zoals op echte accu boormachines wel zit. Als het apparaat dan teveel kracht moet zetten, gaat ie ratelen, zodat ie de schroef niet over de kop draait.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Hoe zit het met de bits? Van welk materiaal zijn die gemaakt? Die uit goedkope setjes draai je vaak zo stuk. Daarom heb ik laatst ook een setje kwaliteitsbitjes aangeschaft :P
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ziet er goed uit! Ik denk dat je voor de 'alledaagse' computer klusjes niet echt sterke bitjes nodig hebt? Maar een hdd vastmaken met normale schroeven gaat nu wel wat makkelijker ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Kan iemand mij ff vertellen waarom mijn reply is weggehaald ?
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mn pa heeft ook zo'n vergelijkbaar ding liggen (heeft hij hem alleen al wat langer en komt niet van de praxis). Het zijn leuke dingetjes en ook wel handig.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik was vandaag in Wormer en ben toen gelijk maar langs de Praxis daar gegaan. Ik heb er nu ook één in huis! Ze zien er goed uit en zijn inderdaad erg krachtig. Ze hadden er daar nog minstens 30 ofzo staan en die plank stond helemaal vol.. zal wel bijgevuld worden dus want was aan het einde van de dag.
| | |
| | #12 (permalink) |
| In Nederlands woordenboek staat "adapter".. maar dat maakt eigenlijk helemaal niks uit Het is gewoon een leuk ding voor weinig geld ![]()
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Citaat:
)Anyways, die dingen zijn al máánden te koop voor dezelfde prijs @ kijkshop.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
|
| « Oven in je PC
|
Weird Cases » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dremel Aanbieding | PeaceMaker | Area 1337 | 23 | 3-09-2004 16:37 |
| [Aanbieding] P4 2,26 met TFT voor 400 nieuw | Bart_Banaan | Hardware Junkies | 31 | 16-01-2004 10:01 |
| Mycom supere aanbieding | black magic | Hardware Junkies | 1 | 28-10-2003 18:22 |
| kijkshop laptop aanbieding | Willy | Hardware Junkies | 1 | 21-10-2003 18:50 |